To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Lublin: Zarządzanie szaletem pod ul. Zamkową w Lublinie - zamówienie uzupełniające do umowy 35/GK/12 - zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie
Numer ogłoszenia: 10082 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526902 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie szaletem pod ul. Zamkową w Lublinie - zamówienie uzupełniające do umowy 35/GK/12 - zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1)oznakowanie szaletu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z danymi właściciela oraz administratora, 2)zapewnienie dozoru w szalecie (w tym monitoring), 3)utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonego obiektu tj. między innymi wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw, odnawianie i malowanie ścian (przynajmniej raz w roku), naprawa urządzeń grzewczych, instalacji kanalizacyjnych i elektrycznych, w tym wentylacji, naprawa lub wymiana drzwi, okien i armatury, 4)usuwanie aktów wandalizmu, w tym napisów, 5)zapewnienie czynnych dozowników do mydła, zapewnienie czynnych dozowników ręczników papierowych lub suszarek elektrycznych, 6)zapewnienie środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do dozowników, wymienne ręczniki papierowe, 7)utrzymanie szaletu w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej, 8)zapewnienie środków dezynfekcyjnych i odświeżających, 9)ponoszenie kosztów eksploatacji szaletów, a w szczególności energii elektrycznej, wody i ścieków, wywozu odpadów, ogrzewania obiektów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek podpisania umów z dostawcami mediów i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Na Wykonawcy również spoczywa obowiązek racjonalnego korzystania z mediów oraz bieżąca kontrola wydatków ponoszonych za dostarczone media. 10)utrzymanie należytego porządku: 10.1)na dojściach do szaletu, chodnikach przyległych do obiektu poprzez, m.in. zamiatanie i usuwanie odrostów roślinnych, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10.2)na terenach zielonych (publicznych) w promieniu 20m od obiektu poprzez, m.in. zbieranie nieczystości, koszenie i grabienie liści. 11)otwarcie szaletu codziennie tj. w każdy dzień tygodnia oraz przestrzeganie godzin otwarcia, tj. od 6.00 do 22.00, 12)otwarcie szaletu w godzinach nocnych w przypadku organizowania publicznych imprez kulturalno-oświatowych, na wskazanie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOM-EKO S.A., ul. Wojenna 1, 20-424 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218855,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211896,00
Oferta z najniższą ceną: 211896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211896,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Od dnia 1 lipca 2012 r. obowiązuje umowa nr 35/GK/12 zawarta w drodze przetargu nieograniczonego na Zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie z firmą KOM-EKO S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Wojenna 1. Umowa ta nie uwzględnia szaletu zlokalizowanego pod ul. Zamkową, ponieważ w chwili jej zawierania stanowił on inwestycję w trakcie realizacji, prowadzoną przez Wydział Inwestycji i Remontów. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla w/w zamówienia podstawowego, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Umowa podstawowa obejmowała zarządzanie szaletami Miejskimi w Lublinie w niżej wymienionych miejscach: 1) Plac Litewski - szalet podziemny 2) Ogród Saski - szalet podziemny 3) Gazowa - szalet nadziemny 4) Wileńska - szalet nadziemny 5) Lipowa - szalet nadziemny Zakres umowy podstawowej obejmował: 1) oznakowanie szaletu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z danymi właściciela oraz administratora, a także informacji o nieodpłatnym korzystaniu z toalet, 2) zapewnienie dozoru w szalecie, 3) utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonych obiektów tj. między innymi wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw, odnawianie i malowanie ścian (przynajmniej raz w roku), naprawa urządzeń grzewczych, instalacji kanalizacyjnych i elektrycznych, naprawa lub wymiana drzwi, okien i armatury, oraz naprawa dachu w przypadku szaletów naziemnych, 4) usuwanie aktów wandalizmu, w tym napisów, 5) zapewnienie dozowników do mydła, zapewnienie dozowników ręczników papierowych lub suszarek elektrycznych, 6)zapewnienie środków czystości dla korzystających z szaletu, tj. papier toaletowy, mydło do dozowników, wymienne ręczniki papierowe, 7) utrzymanie szaletów w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej, 8) zapewnienie środków dezynfekcyjnych i odświeżających, 9) ponoszenie kosztów eksploatacji szaletów, a w szczególności energii elektrycznej, wody i ścieków, wywozu odpadów, ogrzewania obiektów. Na Wykonawcy ciążył obowiązek podpisania umów z dostawcami mediów i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Na Wykonawcy również spoczywał obowiązek racjonalnego korzystania z mediów oraz bieżąca kontrola wydatków ponoszonych za dostarczone media. 10) utrzymanie należytego porządku: a) na dojściach do szaletów, chodników przyległych do obiektów poprzez zamiatanie i usuwanie odrostów roślinności, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) na terenach zielonych (publicznych) w promieniu 20m od obiektu poprzez między innymi zbieranie nieczystości, koszenie i grabienie liści. 11) otwarcie szaletów codziennie tj. w każdy dzień tygodnia - w przypadku szaletów na Placu Litewskim i w Ogrodzie Saskim, dla pozostałych szaletów w każdy dzień tygodnia z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz przestrzegania godzin ich otwarcia: 12) otwarcie wskazanego przez Zamawiającego szaletu w godzinach nocnych, w przypadku organizowania publicznych imprez kulturalno-oświatowych, w szczególności na Placu Litewskim i Ogrodzie Saskim. Szalet pod ul. Zamkową i został oddany w użytkowanie w dniu 16 stycznia 2013 r. Szalet spełnia wszelkie wymogi sanitarne niezbędne do jego funkcjonowania i może być wykorzystany dla potrzeb mieszkańców i turystów szczególnie, że jest on położony w rejonie dużego natężenia ruchu. Roboty objęte zakresem rzeczowym zamówienia uzupełniającego polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, gdyż obejmują taki sam zakres zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 1 130 780,00 zł, a wartość zamówień uzupełniających (łącznie z przedmiotowym zamówieniem) szacuje się na kwotę 559 818,65 zł netto, co stanowi 49,51 % wartości zamówienia podstawowego czyli stanowi nie więcej niż łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia. Mając na uwadze powyższe spełnione zostają przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i proponuje się zlecenie przedmiotowych robót uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, Wykonawcy będącemu stroną umowy podstawowej zgodnie z ww. przepisem ustawy. W związku z powyższym istnieje potrzeba zlecenia usługi zarządzania powyższym szaletem. Usługa może być wykonywana przez firmę KOM-EKO S.A., (jako zamówienie uzupełniające do wymienionej umowy dotyczącej zarządzania szaletami miejskimi w Lublinie)
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.