Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Kielce: Organizacja obozu szkoleniowego dla Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych z województwa świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 100830 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP woj. świętokrzyskiego , ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3681667, faks 041 3681667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosprpkielce.blogspot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu szkoleniowego dla Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych z województwa świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) miejsce organizacji - tylko ośrodki położone nad morzem, w odległości maksymalnie 500 m od plaży. 2) data organizacji - od 15 lipca do 15 sierpnia 2010 r. 3) liczba uczestników - 240 osób - dzieci i młodzieży w wieku od 12 do 16 lat, z podziałem na dwa turnusy po 120 osób 4) wymagania dotyczące zakwaterowania: - w budynkach murowanych, - pokoje wyposażone w niezbędny sprzęt (umeblowane), - spełnienie warunków sanitarnych obiektu - łazienki i toalety w pokojach, - dogodna komunikacja gwarantująca wygodny dowóz dzieci i młodzieży, - ośrodek powinien posiadać obiekty sportowe - co najmniej dwa boiska, pow. min. 500m2, - ośrodek powinien posiadać basen o powierzchni min. 90m2, - możliwość organizowania różnorodnych zajęć na terenie ośrodka i poza nim, np. przeprowadzeniem szkolenia praktycznego z zakresu ochrony p. poż. 5) posiadanie pomieszczeń właściwych dla przeprowadzenia wykładów szkoleniowych - min. 2 sale wykładowe, 6) posiadanie placu apelowego o pow. co najmniej 150 m2 7) wymagania dotyczące wyżywienia - całodzienne wyżywienie winno obejmować śniadanie, obiady dwudaniowe, podwieczorek i kolację..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w Rozdziale V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Lokalizacja obiektu-w odniesieniu do bliskości morza i centrum miejscowości - 10
- 3 - Zaplecze sportowe - Porównanie ilości dostępnych boisk i placów zabaw - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zosprpkielce.blogspot.com/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Wojewódzki
Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce
faks. 41 368-16-67.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
- Remont stropodachu na budynku w oddziale Opatów
- Dostawy 5 000 (pięciu tysięcy) filtrów antyleukocytarnych do KKCz
- Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego z dwoma głowicami dla potrzeb Poradni Położniczo- Ginekologicznej w Powiatowym Centrum Usług Medycznych w Kielcach
- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg
- Naprawa urządzeń dylatacyjnych na S7 - obwodnica Kielc
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.