eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Modernizacja platformy systemowej GIS w ramach realizacji projektu E-Urząd w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Piotrków Trybunalski: Modernizacja platformy systemowej GIS w ramach realizacji projektu E-Urząd w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 100831 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja platformy systemowej GIS w ramach realizacji projektu E-Urząd w Piotrkowie Trybunalskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zasady ogólne realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia: realizacja modernizacji platformy systemowej GIS Piotrkowa Trybunalskiego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w sposób szczegółowo opisany w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek znać całą treść wyżej wymienionego Załącznika do opisów przedmiotu zamówienia i w ramach realizacji przedmiotu zamówienia ma przestrzegać zasad opisanych w tym dokumencie, celem realizacji celów projektu. W szczególności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca ma opierać się na następujących rozdziałach wyżej wymienionego Załącznika do opisu przedmiotu zamówienia: 1)Wymogi ogólne dla realizacji prac modernizacyjnych; 2)Szczegółowe wymogi dla realizacji prac modernizacyjnych w części niedotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego; 3)Szczegółowe wymogi dla realizacji prac modernizacyjnych w części dotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego; 4)Szczegółowe wymogi integracji i kontroli wyników prac modernizacyjnych; 5)Zarządzanie projektem. 2.Zasady dotyczące organizacji prac modernizacyjnych Wykonawca realizuje prace modernizacyjne w ramach dwóch odrębnych części: a)modernizacja platformy systemowej GIS Piotrkowa Trybunalskiego, w części nie dotyczącej bezpośredniej obsługi Katastru i Zasobu Geodezyjno Kartograficznego; b)modernizacja platformy systemowej GIS Piotrkowa Trybunalskiego, w części dotyczącej bezpośredniej obsługi Katastru i Zasobu Geodezyjno Kartograficznego. W ramach realizacji prac wykonawca musi ściśle przestrzegać zasad opisanych w rozdziale Zarządzanie Projektem wyżej wymienionego Załącznika do opisu przedmiotu zamówienia. W szczególności wykonawca ma obowiązek współpracować z Integratorem Systemu, który jest wybrany w drodze odrębnego zamówienia i reprezentuje przed wykonawcą interesy zamawiającego oraz realizuje czynności z zakresu kierowania projektem oraz czynności z zakresu kontroli, odbiorów i integracji wyników prac modernizacyjnych. 3.Zasady realizacji prac: Modernizacja platformy systemowej GIS Piotrkowa Trybunalskiego w części niedotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego. Realizacja prac modernizacyjnych w części niedotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego odbywa się w ramach harmonogramu niezależnego od prac modernizacyjnych realizowanych w części dotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego. Niezwłocznie po przystąpieniu do prac, nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, wykonawca przedstawia do odbioru Integratorowi Systemu: a)szczegółowy harmonogram realizacji prac modernizacyjnych dla poszczególnych obszarów modernizacji, zapewniający terminową realizację planu projektu; b)wykaz źródeł danych do zasilania SIP. Niezwłocznie po odbiorze harmonogramu realizacji prac modernizacyjnych wykonawca przeprowadza analizy potrzeb oraz sporządza specyfikacje funkcjonalne. Po zrealizowaniu prac w danym obszarze modernizacyjnym, wykonawca przekazuje prace do odbioru zgodnie z zasadami dokonywania odbiorów prac modernizacyjnych. 4.Zasady realizacji prac: Modernizacji platformy systemowej gis Piotrkowa Trybunalskiego w części dotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno - kartograficznego. Realizacja prac modernizacyjnych w części dotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego odbywa się w ramach harmonogramu niezależnego od prac modernizacyjnych realizowanych w części niedotyczącej bezpośredniej obsługi katastru i zasobu geodezyjno kartograficznego. Niezwłocznie po przystąpieniu do prac, wykonawca przedstawia Integratorowi Systemu szczegółowy harmonogram realizacji prac modernizacyjnych dla poszczególnych obszarów modernizacji, zapewniający terminową realizację planu projektu. Niezwłocznie po odbiorze harmonogramu realizacji prac modernizacyjnych wykonawca przeprowadza analizy potrzeb oraz sporządza specyfikacje funkcjonalne. Po zrealizowaniu prac w danym obszarze modernizacyjnym, wykonawca przekazuje prace do odbioru zgodnie z zasadami dokonywania odbiorów prac modernizacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 7 tys. zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Modernizacja platformy systemowej GIS w ramach realizacji projektu EUrząd w Piotrkowie Trybunalskim, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 pozycja 275). 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 27.05.2008 r. do godz. 09:00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: wykazanie się, co najmniej trzema wdrożeniami z zakresu Systemów Informacji Przestrzennej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150.000,00 zł. b) Wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby osoby posiadały uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 punkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. nr 240 poz. 2027 z późniejszymi zmianami). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych minimum trzech usług polegających na wdrożeniu Systemów Informacji Przestrzennej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150.000,00 zł. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje wg załącznika nr 5; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia - wg załącznika nr 4. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 800.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 800.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. wg załącznik nr 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Wykaz wykonanych minimum trzech usług polegających na wdrożeniu Systemów Informacji Przestrzennej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150.000,00 zł. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje wg załącznika nr 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia, wg załącznik nr 4; tj.: przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 punkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. nr 240 poz. 2027 r. z późniejszymi zmianami). W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. wg załącznika nr 3. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 800.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, budowy i wdrażania systemów informacyjnych (GIS, LIS). 12. Certyfikat Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001:2005 w zakresie projektowania, budowy i wdrażania systemów informacyjnych (GIS, LIS), pozyskiwania i przetwarzania danych przestrzennych oraz zarządzania projektami, doradztwem i szkoleniami, związanymi z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych GIS i LIS.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 317 Pasaż Rudowskiego 10 97300 Piotrków Tryb..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 317 Pasaż Rudowskiego 10 97300 Piotrków Tryb..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr 421/2004 E - Urząd w Piotrkowie Trybunalskim współfinansowany przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.5 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.