To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Gdańsk: Dostawa i usługi w zakresie promocji: Budowa ulicy Nowej Łódzkiej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 100833 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24490 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i usługi w zakresie promocji: Budowa ulicy Nowej Łódzkiej w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i usługi w zakresie promocji dla Projektu: Budowa ulicy Nowej Łódzkiej w Gdańsku. Wykonawca przeprowadzi działania promocyjne polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów oraz wykonaniu usług promocyjnych i informacyjnych zgodnie z: - wymaganiami związanymi z promocją unijnego źródła dofinansowania projektu zawartymi w rozdziale 12 Przewodnika Beneficjenta Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 -2013 wraz z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE stanowiącymi załącznik nr 12 Przewodnika Beneficjenta, który określa szczegółowe zasady promocji projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, (patrz : strona www.dpr.woj-pomorskie.pl), Księga Standardów Identyfikacji Wizualnej Miasta Gdańska (patrz : strona www.gdansk.pl), - zawartą umową. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych i informacyjnych: - Plakietki informacyjne, 50 szt. - Segregatory gr.50, 100 szt. - Segregatory gr. 80, 100 szt. - Teczki na dokumenty 100 szt. - Teczki na dokumenty zamykane na rzepy 100 szt. - Długopisy ekologiczne 200 szt. - Torby ekologiczne z nadrukiem 100 szt. - Kubki izotermiczne 50 szt. - Kamizelki ostrzegawcze 50 szt. - Apteczka samochodowa 50 szt. - Bidon rowerowy 50 szt. - Parasolki - rozmiar XXL 50 szt. - Pendrive z nadrukiem 50 szt. 2. Wykonanie usług promocyjnych - przygotowanie i emisja publikacji drukowanych i elektronicznych oraz organizacja spotkań dotyczących projektu: - poz. 1: ulotki tryptyk - ilość : 200 szt. - treść i zdjęcia w uzgodnieniu z zamawiającym, druk dwustronny, papier błyszczący 135 g. - poz. 2: artykuły w prasie lokalnej (woj. pomorskie) o nakładzie tygodniowym ok. 250 tys. egz. - ilość: 2 artykuły w wydaniu codziennym (wtorek - czwartek) - format 174 x 250,5 mm (w pozycji pionowej), ze zdjęciem, wersja redakcyjna, informację do zredagowania dostarczy zamawiający. - poz. 3: plakaty informacyjne - szt. 100, druk sylwetowy, multikolor, format 707 x 1000 mm, gramatura 150g/cm3 oraz wynajęcie powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych na okres 14 dni - 20 przystanków. - poz. 4: wynajęcie powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych na okres 14 dni - 20 przystanków. - poz. 5: spot informacyjny w rozgłośni radiowej o zasięgu lokalnym - długość spotu do 25 sekund, jeden lektor, podkład muzyczny, produkcja, realizacja, studio, emisja od poniedziałku do piątku, czas antenowy od godziny 14:00 do 19:00 - 4 spoty dziennie przez okres 15 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej 4. Regionalny system transportowy, Działania 4.1. Rozwój regionalnej infrastruktury drogowej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Reklamowa Cieślik Studio L Spółka Jawna, ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54735,00
Oferta z najniższą ceną: 54735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116690,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.