Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Legionowo: przebudowa mostu przez rzekę Czarną oraz przebudowa ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej w Gminie Nieporęt
Numer ogłoszenia: 100863 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa mostu przez rzekę Czarną oraz przebudowa ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej w Gminie Nieporęt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie przebudowy mostu przez rzekę Czarną w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W - ul. Brukowa w miejscowości Czarna Struga, oraz przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka i ul. Szkolna w m. Izabelin od km 0+000 do km 0+420 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W (ul. Brukowa) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt budowlany dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W (ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projekt wykonawczy dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 2, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 3, 4) przedmiar robót dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 4, 5) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 5, 6) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 6, 7) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 9) przedmiar robót dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 10) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 11) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 12) projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczący przebudowy mostu przez rzekę Czarną w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W - ul. Brukowa w miejscowości Czarna Struga, oraz przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka i ul. Szkolna w m. Izabelin od km 0+000 do km 0+420 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, o wymiarach 2,0m szerokość x 3,0m wysokość ( tło niebieskie ), w ilości szt. 4 , stanowiący załącznik Nr 12. Termin wykonania zamówienia: - 16 tygodni na przebudowę mostu i 8 tygodni na przebudowę ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej od dnia wprowadzenia na plac budowy. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy, a gwarancja za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od odbioru końcowego robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 35.259,00 PLN słownie: trzydzieści pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt dziewięć złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku wiedzy i niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowaniem (wybudowaniem, przebudowaniem), co najmniej jednego mostu o długości całkowitej przynajmniej 23,0 m oraz wykonaniem (wybudowaniem, przebudowaniem) minimum 1000 m drogi publicznej klasy Z przez jednego wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowaniem przez Wykonawcę, co najmniej jedną osobą do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i jedną osobą w specjalności mostowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie: 1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne za wystąpienie, których nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, 2) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy: a) zostały przekroczone terminy określone w Kpa dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na czas realizacji zamówienia, b) Zamawiający nie dopełnił obowiązków: wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz przekazania placu budowy (pasa drogowego), lub dokumentacji projektowej, dziennika budowy w terminie wprowadzenia na budowę, c) wystąpiły roboty dodatkowe, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia podstawowego, d) nastąpiło wstrzymanie lub zawieszenie robót z winy Zamawiającego, e) wystąpiły wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe prowadzenie robót zgodnie z przyjętą technologią, wiedzą i sztuką budowlaną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, f) wystąpiły inne nieprzewidywalne i niezawinione przez Wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy, g) wystąpiły wady lub braki w dokumentacji projektowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej w cenie 500,00 zł można uzyskać w siedzibie zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/7840872..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług polegających na opróżnianiu pomieszczeń ze składników rzeczowych majątku ruchomego z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.