eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskiePrzebudowa drogi gminnej Jamielnik-Gryźliny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa drogi gminnej Jamielnik-Gryźliny
Numer ogłoszenia: 100872 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54948 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4726300, 4726317, faks 056 4726305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Jamielnik-Gryźliny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Jamielnik-Gryźliny. 2.Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 3.Na przedmiot zamówienia składa się: przebudowa drogi gminnej, budowa chodników, zjazdów bramowych, kanalizacji deszczowej. 1)Jezdnia a)Dane techniczne jezdni:- droga klasy D,- szer. jezdni 5,00 m,- przekrój jezdni jednojezdniowa (1 x 2 ), - szer. poboczy 2 x 0,75 m,- szer. chodnika 1,50 m - 2,00 m b)Zakres przebudowy ulicy: - całkowity zakres budowy = dł. 3,739 km.Cały odcinek przebudowy drogi zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni z drobnymi korektami. Na odcinku drogi od 0+000 - 0+510 km oraz 3+030 - 3+739 należy wykonać po obu stronach jezdni krawężniki betonowe na +12 cm oraz krawężniki betonowe obniżone na +3 cm. Na pozostałym odcinku drogi po obu stronach - pobocza utwardzone i rowy drogowe. Nawierzchnia drogi na całym odcinku wykonana z warstwy wiążącej gr 6 cm z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej grubości 4 cm . Przekrój poprzeczny - daszkowy. c)Przekrój konstrukcyjny jezdni:- warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/11 gr. 4 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/20 gr. 6 cm,- podbudowa z kłsm 0/31,5 gr. 20 cm,- w-wa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 10 cm 2)Próg zwalniający z nawierzchni drogowej: wykonanie progu zwalniającego z nawierzchni drogowej - betonu asfaltowego, zgodnie z wymaganiami OST D-05.03.05 3)Chodnik a)Chodniki o szer. 2,00 m zlokalizowane przy krawędzi jezdni (odcinek km 0+000 - 0+225). Na odcinku 0+225 - 0+500 oraz 3+030 - 3+739 - chodnik o szerokości 1,50 m. Nawierzchnie chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym (80%) i kolorze czerwonym (20%). Spadki podłużne chodnika należy dostosować do niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% pochyleniem w kierunku jezdni. Zastosowano obramowanie chodników przy krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm a od strony zieleńców i posesji obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm. b)Przekrój konstrukcyjny chodnika: - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, - podsypka piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu Rm =6-9MPa gr. 10 cm - w-wa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 20 cm, 4)Zjazdy i zatoczka a)Zjazdy znajdują się w większości w miejscach istniejących. Nawierzchnie zjazdów na posesje wykonać z kostki betonowej gr 8 cm w całości w kolorze. Zjazdy na drogi dojazdowe gminne i na pola z betonu asfaltowego gr. 4 cm na kłsm 0/31,5 mm. Wszystkie zjazdy należy wykonać do granic posesji. Dla zjazdów z kostki betonowej wykonać obramowanie nawierzchni zjazdów od strony jezdni krawężnikiem najazdowym 15x25 cm, a od strony posesji obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm. Na zjazdach od strony jezdni należy zastosować skosy 1,00:1,00 m. Dla zjazdów z betonu asfaltowego należy przyjąć łuki o promieniu 3,00 m. b)Przekrój konstrukcyjny zjazdów z kostki betonowej: - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm =6-9MPa gr. 15 cm - w-wa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 15 cm c)Przekrój konstrukcyjny zjazdów z betonu asfaltowego: - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm - podbudowa z kłsm 0/31,5 gr. 20 cm - w-wa odsączającą z piasku lub pospółki gr. 16 cm d)Zatoczka - nawierzchnia zatoczki z kostki betonowej gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm =6-9MPa gr. 15 cm - w-wa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 15 cm 5)Uzbrojenie terenu Na odcinku przebudowy drogi należy zabezpieczyć podczas robót ziemnych istniejącą sieć telekomunikacyjną oraz energetyczną. Zabezpieczenie polega na założeniu rur osłonowych typu Arot A160 PS na kablach ułożonych doziemnie. Miejsca kolizji wskazano na planie zagospodarowania terenu. 6)Kanalizacja deszczowa Odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego drogi na odcinku zabudowy w km 0+000 - 0+500 odbywać sie będzie za pomocą kanalizacji deszczowej. Kolektory główne kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PP Ř 25, 30, 40, 50 cm. Na sieci wykonać studnie rewizyjne Ř 120 cm z kręgów żelbetowych. Wody powierzchniowo będą zbierać wpusty uliczne z kręgów żelbetowych Ř 50 cm. Wpusty uliczne zostały usytuować poza krawędzią jezdni, w krawężniku. Przykanaliki łączące wpusty ze studniami rewizyjnymi z rur PP Ř 20 cm. Odbiornikiem wód opadowych objętych zadaniem będzie nieużytek stanowiący część działki nr 216/42 będący własnością Gminy Nowe Miasto Lubawskie z siedzibą w Mszanowie. Dla wyliczonych wielkości wód przed wylotem należy zamontować urządzenia podczyszczające: osadnik piasku, separator lamelowy. Na odcinku drogi w km 0+500 - 3+739 odwodnienie korpusu drogi będzie sie odbywać za pomocą rowów drogowych, projektowanych przepustów pod droga Ř 60 cm i przepustów pod zjazdami Ř 40 cm, z których wody zostaną odprowadzone do istniejącego systemu rowów melioracyjnych. d)Oświetlenie progu zwalniającego i zatoczki wykonanie kpl. oświetlenia 2 lampy ledowe z oprawami LED 28W na słupach S-60 z zasilaniem i uziemieniem 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych (wykonania i odbioru robót), (zał. Nr 7, 8 i 9 do SIWZ). 5.Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające a zarazem wzajemnie się wyjaśniające. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest zawsze projekt budowlany. 6.Zaleca się, żeby Wykonawcy odwiedzili i zbadali miejsce robót pozyskując wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac. Koszty związane z ewentualnym przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca. 7.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej wskazano konkretnych producentów materiałów i urządzeń celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych - równoważnych materiałów i urządzeń niż zaprojektowane, przy czym równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających parametry takie jak przyjęte w obliczeniach lub pokazane na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne 8.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 9.Zamówienie należy wykonać z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a w przypadku ich braku Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych. 10.Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy od odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2633715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3195896,72

  • Oferta z najniższą ceną: 3195896,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5047108,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.