To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Olsztyn: Dostawa specjalistycznej aparatury i
sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych II
Numer ogłoszenia: 100885 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83820 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie podzielono na 8 Części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana gwarancja - min. 12 miesięcy dla Części 3, 7; min 24 miesiące dla Części 1, 2, 6, 8; min 36 miesięcy dla Części 5; 60 miesięcy dla Części 4 Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy aparatury i sprzętu do pipetowania, bezpośrednio do pokoju laboratorium/pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie. 2. Po uruchomieniu w siedzibie zamawiającego aparatura i sprzęt do pipetowania powinny być gotowe do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy aparatury lub sprzętu do pipetowania konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń) lub oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 3. Wykonawca w ramach ceny oferty Części 1 podłączy i uruchomi sprzęt oraz przeszkoli Personel w zakresie jego obsługi i eksploatacji. 4. W przypadku Części 1, 6, 7 i 8 wymagane jest zapewnienie zdalnego monitorowania stanu urządzenia na gwarancji. 5. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis aparatury. 4. W przypadku wymiany uszkodzonej aparatury lub sprzętu do pipetowania na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 5. Transport aparatury i sprzętu do pipetowania do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej aparatury lub sprzętu do pipetowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.15.20.00 - Inkubatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALAB Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30 lok. 222,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25024,68
Oferta z najniższą ceną: 25024,68 / Oferta z najwyższą ceną: 25024,68
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALAB Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30 lok. 222,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7831,83
Oferta z najniższą ceną: 7831,83 / Oferta z najwyższą ceną: 12925,71
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANLAB s.c. J. Kaczmarek, M. Bińczak, ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47337,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41026,21
Oferta z najniższą ceną: 41026,21 / Oferta z najwyższą ceną: 41026,21
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CARL ZEISS Sp. z o.o.,, ul. Naramowicka 76,, 61-622 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12976,50
Oferta z najniższą ceną: 12976,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12976,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANLAB s.c. J. Kaczmarek, M. Bińczak, ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21008,40
Oferta z najniższą ceną: 21008,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21008,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA ORAZ NAJMU BIELIZNY SZPITALNEJ
- Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania badań laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi.
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.