eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Olsztyn: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych II
Numer ogłoszenia: 100885 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83820 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury i sprzętu do pipetowania do prac naukowo-badawczych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie podzielono na 8 Części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana gwarancja - min. 12 miesięcy dla Części 3, 7; min 24 miesiące dla Części 1, 2, 6, 8; min 36 miesięcy dla Części 5; 60 miesięcy dla Części 4 Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy aparatury i sprzętu do pipetowania, bezpośrednio do pokoju laboratorium/pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie. 2. Po uruchomieniu w siedzibie zamawiającego aparatura i sprzęt do pipetowania powinny być gotowe do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy aparatury lub sprzętu do pipetowania konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń) lub oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 3. Wykonawca w ramach ceny oferty Części 1 podłączy i uruchomi sprzęt oraz przeszkoli Personel w zakresie jego obsługi i eksploatacji. 4. W przypadku Części 1, 6, 7 i 8 wymagane jest zapewnienie zdalnego monitorowania stanu urządzenia na gwarancji. 5. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis aparatury. 4. W przypadku wymiany uszkodzonej aparatury lub sprzętu do pipetowania na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 5. Transport aparatury i sprzętu do pipetowania do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej aparatury lub sprzętu do pipetowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.15.20.00 - Inkubatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALAB Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30 lok. 222,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25024,68

  • Oferta z najniższą ceną: 25024,68 / Oferta z najwyższą ceną: 25024,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALAB Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30 lok. 222,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7831,83

  • Oferta z najniższą ceną: 7831,83 / Oferta z najwyższą ceną: 12925,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANLAB s.c. J. Kaczmarek, M. Bińczak, ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47337,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41026,21

  • Oferta z najniższą ceną: 41026,21 / Oferta z najwyższą ceną: 41026,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARL ZEISS Sp. z o.o.,, ul. Naramowicka 76,, 61-622 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12976,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12976,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12976,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANLAB s.c. J. Kaczmarek, M. Bińczak, ul. Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21008,40

  • Oferta z najniższą ceną: 21008,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21008,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.