Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Sulęcin: dostawa materiałów opatrunkowych w rozbiciu na 6 odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 10092 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7552431 wew. 233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych w rozbiciu na 6 odrębnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych w rozbiciu na 6 odrębnych zadań tj. zad.1 -gaza 17N niejałowa , gaza 17N jałowa , kompresy włóninowe sterylne , opaska gipsowa szybkowiążąca , podkłady pod opatrunk gipsowy , gąbka żelatynowa hemostatyczna wchłanialna ; zad. 2- kompresy gazowe 8W 13 N niejałowe , opaski dziane ,opaski elastyczna tkana z zapinką , przylepce opatrunkowe , rękaw opatrunkowy elastyczny z domieszką bawełny bezszwowy , jałowe przylepce z optrunkiem ; zad.3 - opatrunki foliowe przezroczyste do mocowania kaniul 9 wodoodporny) ,przylepne paski do zamykania ran ; zad.4 - samoprzylepna , transparentna folia poliuretanowa ,ultracienka ,przylepne nieodwaracalne aplikatory ; zad.5 - chustechi do dezynfekcji skóry , podkłady ginekolgiczne , pieluchomajtki różne , czepki z włókniny , maseczki ochronne 3 warstwowe z włókniny ,fartuchy różne z włókniny , komplety pościeli z włókniny ; zad. 6 - opatrunki specjalistyczne , opatrunki do ran wymagających aktywnego oczyszczania działające 24 h , opatrunki z włókien alginianów wapnia ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.12 - Plastry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5.Obowiązki Wykonawcy: - Zapoznanie się z miejsce wykonania zamówienia, - Zadanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, - Zabezpieczenie we własnym zakresie, na własny koszt wszystkich niezbędnych materiałów, oraz środków transportowych potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia, - Bezpłatne zaprezentowanie przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.W przypadku, o którym mowa w ust. 9 pkt. 6 SIWZ , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 9 pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, 3.przedmiot zamówienia - wypełniony Załączniki nr 2A- 2F do SIWZ, 4.Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej (zamówieniem)- kserokopia (potwierdzona przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 5.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie w języku polskim aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie.(potwierdzona przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) , 6.oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 do SIWZ, 7.wzór umowy - wypełniony i parafowany Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Wykonawcy winni dostarczyć do siedziby Zamawiającego wraz z ofertą przetargową wzory, próbki w ilości po 1 szt ,op.,kg.,mb. następujących pozycji przedmiotu zamówienia: Zadanie nr.1 (zał.2A) - pozycja: 2, 6, 7, 10, 11, 12, 16 ; Zadanie nr.2 (zał.2B) - pozycja: 3, 4, 7, 10, 14, 17, 21, 22, 24 ; Zadanie nr.3(zał.2C) - pozycja: 1-5 ; Zadanie nr.4 (zał.2D) - pozycja: 1 ; Zadanie nr.5 (zał.2E) - pozycja: 1, 2, 4, 6, 7-13 ; Zadanie nr.6 (zał.2F) - pozycja: 1, 2, 3, 5, 9; Wzory, próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego wraz z ofertą , zaznaczając na opakowaniu dokładną nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę przetargu z oznaczeniem (próbki). Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny opis załączonych wzorów. Każda próbka powinna być opakowana i oznaczona w sposób zapewniający możliwość dopasowania jej do w/w wykazu. Dla wszystkich pakietów Wykonawca winien dołączyć do oferty materiały informacyjne dot. oferowanego asortymentu. Złożone wzory oraz materiały informacyjne posłużą do oceny jakości i stwierdzenia czy oferowane materiały spełniają warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 20
- 3 - Termin dostawy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Apteka Zakładowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr. 1 - Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 -gaza 17N niejałowa , gaza 17N jałowa , kompresy włóninowe sterylne , opaska gipsowa szybkowiążąca , podkłady pod opatrunk gipsowy , gąbka żelatynowa hemostatyczna wchłanialna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2- kompresy gazowe 8W 13 N , opaski dziane ,opaski elastyczna tkana z zapinką , przylepce opatrunkowe , rękaw opatrunkowy elastyczny z domieszką bawełny bezszwowy , jałowe przylepce z optrunkiem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr. 3 - Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.3 - opatrunki foliowe przezroczyste do mocowania kaniul (wodoodporny) ,przylepne paski do zamykania ran ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. nr. 4 - Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.4 - samoprzylepna , transparentna folia poliuretanowa ,ultracienka ,przylepne nieodwaracalne aplikatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. nr. 5 - Materiału opatrunkowe i odzież jednorazowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.5 - chustechi do dezynfekcji skóry , podkłady ginekolgiczne , pieluchomajtki różne , czepki z włókniny , maseczki ochronne 3 warstwowe z włókniny ,fartuchy różne z włókniny , komplety pościeli z włókniny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. nr. 6 - Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 6 - opatrunki specjalistyczne , opatrunki do ran wymagających aktywnego oczyszczania działające 24 h , opatrunki z włókien alginianów wapnia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 20
- 3. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Usługa polegająca na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont bud. nr 17/k. 2439 m. Krosno Odrzańskie
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- ZP/9/2025 Dostawy materiałów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowego leczenia ran z podziałem na 35 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.