eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Wrocław: UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213
Numer ogłoszenia: 100975 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część A - Dostawa montaż, podłączeni i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa. Krótki opis zamówienia: System monitoringu wizyjnego sal chorych będzie działał w obrębie wydzielonej szpitalnej sieci bezpieczeństwa i oparty będzie na technologii IP. Wszystkie elementy systemu, wraz z elementami aktywnymi, muszą być kompatybilne i zapewniać pełną integralność z systemem monitoringu wizyjnego obecnie działającym w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Mikulicza - Radeckiego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. W celu zapewnienia pełnej integralności oraz funkcjonalności systemu rejestratory NVR muszą być kompatybilne pod względem programowym z aplikacją aktualnie nadzorującą działanie monitoringu CCTV u Użytkownika, tj. Smart PSS (Smart Pro Surveillance System). Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne i gwarantować najwyższą jakość działania. Ponadto dostarczone urządzenia powinny gwarantować min. 10 - letni okres funkcjonowania oraz dostęp do pełnego asortymentu części zamiennych do zastosowanych rozwiązań. Część B - Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami. System będzie użytkowany w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w nowym budynku Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei, we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. System zarządzania kolejkami ma na celu sprawne zarządzanie ruchem Pacjentów. Krótki opis zamówienia: - Przygotowanie projektu wykonawczego systemu. - Wykonanie okablowania zasilającego oraz sieci strukturalnej LAN (w lokalizacjach tego wymagających). - Dostawa i montaż wyświetlaczy zbiorczych LED lub LCD (z numerem biletu i stanowiska) - 5 szt. - Dostawa i montaż wyświetlaczy stanowiskowych LED lub LCD (z numerem biletu) - 7 szt. - Dostawa i montaż urządzeń głośnikowych do emisji zapowiedzi (jeśli będą wymagane) - 4 szt. - Dostawa i montaż biletomatu wolnostojącego z ekranem dotykowym LCD min. 19 - 1 szt. - Dostawa i montaż drukarek biletowych w punktach obsługi pacjenta - 2 szt. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania - aplikacji do obsługi systemu olejowego w punktach obsługi pacjenta. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania serwerowego do zarządzania systemem kolejkowym, aplikacji do zarządzania wyświetlaczami LED lub LCD. - Uruchomienie i konfiguracja systemu. - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji użytkowej (instrukcje użytkowania systemu). - Instruktaż pracowników z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu kolejkowego. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały co najmniej wymogi techniczne zawarte w odpowiednim Arkuszu informacji technicznej (Zał. nr 2A-2B do SIWZ).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.33.32.00-8, 32.33.31.00-7, 45.15.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PE-PN-43/15

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór - załącznik nr 1 do Siwz, dla części, na które składa ofertę) - wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Arkusz(e) informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 do Siwz, dla części, na które składa ofertę) - wypełniony(e) przez Wykonawcę, dotyczący(e) urządzeń objętych jego ofertą. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: 1) zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejścia w życie innych, niż wymienione w ppkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 6) braku dostępności zaoferowanego przedmiotu umowy lub jego części (np. z powodu zakończenia produkcji lub wycofania z rynku) - w takim przypadku dopuszcza się możliwość dostarczenia innego przedmiotu umowy lub jego części o parametrach co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w Ofercie Wykonawcy; 7) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link Projekty zewnętrzne 2015 nr PE-PN-43/15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.umed.wroc.pl Link Projekty zewnętrzne 2015 nr PE-PN-43/15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 221.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji projektu pn.: Ponadregionalne Centrum Onkologii Dziecięcej we Wrocławiu - Przylądek Nadziei. Rozbudowa Akademickiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu o nowy blok Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa montaż, podłączeni i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitoringu wizyjnego sal chorych będzie działał w obrębie wydzielonej szpitalnej sieci bezpieczeństwa i oparty będzie na technologii IP. Wszystkie elementy systemu, wraz z elementami aktywnymi, muszą być kompatybilne i zapewniać pełną integralność z systemem monitoringu wizyjnego obecnie działającym w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Mikulicza - Radeckiego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. W celu zapewnienia pełnej integralności oraz funkcjonalności systemu rejestratory NVR muszą być kompatybilne pod względem programowym z aplikacją aktualnie nadzorującą działanie monitoringu CCTV u Użytkownika, tj. Smart PSS (Smart Pro Surveillance System). Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne i gwarantować najwyższą jakość działania. Ponadto dostarczone urządzenia powinny gwarantować min. 10 - letni okres funkcjonowania oraz dostęp do pełnego asortymentu części zamiennych do zastosowanych rozwiązań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.33.32.00-8, 32.33.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System będzie użytkowany w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w nowym budynku Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei, we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. System zarządzania kolejkami ma na celu sprawne zarządzanie ruchem Pacjentów. Krótki opis zamówienia: - Przygotowanie projektu wykonawczego systemu. - Wykonanie okablowania zasilającego oraz sieci strukturalnej LAN (w lokalizacjach tego wymagających). - Dostawa i montaż wyświetlaczy zbiorczych LED lub LCD (z numerem biletu i stanowiska) - 5 szt. - Dostawa i montaż wyświetlaczy stanowiskowych LED lub LCD (z numerem biletu) - 7 szt. - Dostawa i montaż urządzeń głośnikowych do emisji zapowiedzi (jeśli będą wymagane) - 4 szt. - Dostawa i montaż biletomatu wolnostojącego z ekranem dotykowym LCD min. 19 - 1 szt. - Dostawa i montaż drukarek biletowych w punktach obsługi pacjenta - 2 szt. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania - aplikacji do obsługi systemu olejowego w punktach obsługi pacjenta. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania serwerowego do zarządzania systemem kolejkowym, aplikacji do zarządzania wyświetlaczami LED lub LCD. - Uruchomienie i konfiguracja systemu. - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji użytkowej (instrukcje użytkowania systemu). - Instruktaż pracowników z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu kolejkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.