eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieBieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2014 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Strzelce Opolskie: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2014 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym
Numer ogłoszenia: 100 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490910 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401700;4401755, faks 77 4401701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2014 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2014 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym Przedmiot zamówienia obejmuje drogi powiatowe Powiatu Strzeleckiego w ilości 312,757 km w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Inwestycja zlokalizowana jest w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego wg załączonego wykazu oraz mapy. Szczegółowy wykaz dróg objętych bieżącym utrzymaniem dróg stanowi załącznik pn.: Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego Zakres robót obejmuje m. in.: 1) realizacja robót budowlanych, prac oraz usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w zakresie określonym w przedmiarze robót; 2) pełnienie stałego i ciągłego pogotowia awaryjnego; 3) usuwanie awarii na drogach powiatowych poprzez remont elementów pasa drogowego i urządzeń infrastruktury drogowej oraz wykonanie prac lub usług związanych usunięciem zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych, według faktycznych potrzeb i rzeczywistej liczby i rodzaju awarii wraz z oznakowaniem miejsca awarii. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi co najmniej 12 miesięcy. 2. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 4. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 5. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.84.72 - Oznakowanie 34.99.22.00 - Znaki drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FORM: LIDER: Firma Usługowo-Handlowa KARO Roman Mrowiec, UCZESTNIK: IZMAR Marek Mrohs, w imieniu którego działa LIDER KONSORCJUM, Kadłubiec, ul. Wiejska 74, 47-150 Leśnica, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284516,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328957,35

  • Oferta z najniższą ceną: 358957,35 / Oferta z najwyższą ceną: 522280,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.