eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ¦l±skie › Modernizacja boiska sportowego SPORCIK przy ul. ¦niadeckiego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-05-14

Siemianowice ¦l±skie: Modernizacja boiska sportowego SPORCIK przy ul. ¦niadeckiego.
Numer og³oszenia: 101004 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta, ul. Jana Paw³a II 10, 41-100 Siemianowice ¦l±skie, woj. ¶l±skie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja boiska sportowego SPORCIK przy ul. ¦niadeckiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego s± roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja boiska sportowego SPORCIK przy ul. ¦niadeckiego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych, tj.: roboty ziemne wraz z wykonaniem p³yty boiska ze sztuczn± nawierzchni±, roboty instalacyjne kanalizacji zewnêtrznej - deszczowej, roboty instalacyjne elektryczne - o¶wietlenie zewnêtrzne. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisany jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala siê obowi±zek wniesienia przez wykonawcê wadium w wysoko¶ci: 30 000 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych). Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). Ustala siê nastêpuj±ce sposoby wniesienia wadium: - przelew na rachunek bankowy Urzêdu Miasta (dotyczy formy pieniê¿nej) w: ING Bank ¦l±ski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wadium w pozosta³ych formach wnosi siê do kasy Urzêdu Miasta w Siemianowicach ¦l±skich, czynnych od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: - ul. Jana Paw³a II 10 - od godz.8.00 do godz.16.00 - ul. Micha³kowickiej 105 - od godz.8.00 do godz.14.30 i od godz.15.00 do godz.16.00..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawca powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zmianami), tj.: 1. Posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci bêd±cej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2. Posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci co najmniej 300 000 PLN brutto ka¿da, których przedmiotem by³y roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot tego zamówienia w tym wykonanie przynajmniej jednej nawierzchni sztucznej. Wykonawca powinien ponadto za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 3. Znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadaæ na rachunku bankowym ¶rodki finansowe w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN lub posiadaæ zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 PLN, - posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 PLN 4. Nie podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania w/w warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê wraz z ofert±. O¶wiadczenia i dokumenty bêd± oceniane pod wzglêdem formalno-prawnym, pod wzglêdem ich aktualno¶ci i tre¶ci, a tak¿e, czy informacje w nich zawarte potwierdzaj± spe³nienie wymagañ zamawiaj±cego. Sposób oceny spe³niania warunków wymaganych od wykonawców bêdzie zgodny z formu³± spe³nia/ nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. Formularz ofertowy, b. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, c. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, d. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, e. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie tj. wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci co najmniej 300 000 PLN brutto ka¿da, w tym wykonanie przynajmniej jednej nawierzchni sztucznej, f. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w kwocie nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 PLN - wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ w cenie 120 z³ mo¿na otrzymaæ w UM przy ul. Micha³kowickiej 105, w Wydziale Inwestycji Miejskich - pokój 57, po wcze¶niejszym dokonaniu w/w op³aty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obs³ugi Mieszkañców Urzêdu Miasta Siemianowice ¦l±skie przy ul. Micha³kowickiej 105.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.