Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Rybnik: Dostawa samochodu dostawczego
Numer ogłoszenia: 101006 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 78 39, faks (032) 422 78 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dostawczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, w pełni sprawnego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2013 lub 2014 roku, nieużywanego samochodu dostawczego typu furgon o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500kg, jego uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi. Samochód musi być kompletny i wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych). Realizacja dostawy oraz uruchomienie samochodu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Ponadto Wykonawca zapewni autoryzowany punkt serwisowy producenta pojazdu w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1)Kartę pojazdu wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji, 2)Instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, 3)Świadectwo homologacji samochodu ciężarowego, 4)Książka gwarancyjna wraz z listą autoryzowanych punktów serwisowych, 5)Zatwierdzony dokument gwarancyjny (wraz z opisem warunków) z gwarancją na silnik i podzespoły na min. 2 lata bez limitu kilometrów od daty uruchomienia pojazdu w siedzibie Zamawiającego, 6)Zatwierdzony dokument gwarancyjny (wraz z opisem warunków) z gwarancją na lakier na min. 3 lata od dnia zakupu oraz z gwarancją antykorozyjną na perforację nadwozia na min. 8 lat, 7)Zatwierdzony dokument gwarancyjny (wraz z opisem warunków) z gwarancją antykorozyjną na perforację nadwozia na min. 8 lat, 8)Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Załącznik nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rybnik.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gliwicka 72, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Gliwickiej 72, w seketariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 42A/2, 42A/4, 42A/5
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: ul. Ogrodowskiego 1/4, 1A/1, Zad. 2: ul. Ogrodowskiego 7A/2, 9A/2
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Budowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Ułęż
- Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
- Modernizacja i doposażenie infrastruktury komunalnej w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tarnów
- Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.