Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Czeladź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 101036 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, fax 032 7633694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Sprzęt komputerowy: CPV: 30232000-4 - Różny sprzęt komputerowy -14 szt. 30231250-4 - Monitory ekranowe - 16 szt. 30213100-6 - Notebooki - 5 szt. 30231100-8 - Komputery - 5 szt. 30233231-9 - Drukarki laserowe - 7 szt. 30233234-0 - Drukarki atramentowe - 1 szt. 30262000-3 - Serwery komputerowe - 2 szt. 30217000-3 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów -różne - 175 szt. 30233171-0 - Dyski - 4 szt. 30192113-6 - Wkłady drukujące - 15 szt. Zadanie Nr 2 Oprogramowanie komputerowe CPV: 30240000-3 - Oprogramowanie - 10 licencji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.24.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o następujące dokumenty:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oswiadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź,pok.129,ul.Katowicka 45,41-250 Czeladź lub fax nr 032 763 36 94 lub email administracyjny@um.czeladz.pl - podając nazwę, adres, tel/fax, email firmy i nazwisko osoby kontaktowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Czeladź - pokój 10, ul.Katowicka 45, 41-250 Czeladź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 30232000-4 - Różny sprzęt komputerowy -14 szt. 30231250-4 - Monitory ekranowe -16 szt. 30213100-6 - Notebooki -5 szt. 30231100-8 - Komputery - 5 szt. 30233231-9 - Drukarki laserowe -7 szt. 30233234-0 - Drukarki atramentowe -1 szt. 30262000-3 - Serwery komputerowe -2 szt. 30217000-3 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów- różne 175 szt. 30233171-0 - Dyski -4szt. 30192113-6 - Wkłady drukujące- 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.00.00-4, 30.26.00.00-9, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 30240000-3 Oprogramowanie - 10 licencji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Urzędu Miasta w Czeladzi oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu (SE-ZP.271.1.3.2025)
- Modernizacja pomieszczeń archiwum z przystosowaniem do obowiązujących przepisów
- Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
- Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
- Dostawa oprogramowania zapobiegającego wyciekowi danych klasy DLP w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź" (SE-ZP.271.1.2.2025)
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.