eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Łódź: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 101044 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58296 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6312874, faks 42 6361015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 116. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, kompletny, oznakowany znakiem CE, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa (ustawa o systemie oceny zgodności). 4.Przedmiot postępowania obejmuje także: a) dostawę sprzętu będącego przedmiotem postępowania do siedziby Instytutu Chemii Organicznej lub Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w wskazane miejsce. Dostarczony sprzęt powinien być zapakowany w oryginale opakowanie producenta, zaopatrzone w etykietę potwierdzającą zgodność sprzętu z ofertą Wykonawcy. b) załadunek, rozładunek, transport przedmiotu zamówienia, c) montaż / instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz sprawdzenie poprawności jego działania w miejscu użytkowania (dotyczy część nr 1 - 3), d) szkolenie z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia Użytkowników (na wniosek Zamawiającego) (dotyczy część nr 1 - 3), e) serwis gwarancyjny (dotyczy część nr 1 - 4). Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny w części nr 1, 2, 3 był realizowany przez autoryzowany Serwis Producenta na terenie Polski. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia: a) Część nr 1 - Minimalny okres gwarancji na wyparkę obrotową wynosi 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. b) Część nr 2 - Minimalny okres gwarancji na system próżniowy wynosi 24 miesiące liczone od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. c) Część nr 3 - Minimalny okres gwarancji na akcesoria do HPLC wynosi 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. d) Część nr 4 - Minimalny okres gwarancji na mieszadło magnetyczne wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag 6.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką jednostki. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Z załączonych kart katalogowych, załącznika nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że zaproponowane urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do urządzenia opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.62.00 - Wyparki rotacyjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyparki obrotowej dla Instytutu Chemii Organicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DONSERV Wojciech Kaca, ul. Michała Spisaka 31, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8487,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11057,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa systemu próżniowego dla Instytutu Chemii Organicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERCK Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16100,70

  • Oferta z najniższą ceną: 16100,70 / Oferta z najwyższą ceną: 16100,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mieszadła magnetycznego do Katedry Fizyki Molekularnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LABO-MIX Krystyna Skałka Andrzej Wencław Spółka Jawna, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1275,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1426,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1426,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa kuwet dla Katedry Fizyki Molekularnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITKO Spółka z o.o., Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5081,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5463,66

  • Oferta z najniższą ceną: 5463,66 / Oferta z najwyższą ceną: 6814,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.