Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Opole: P/2/2008 Dostawa artykułów do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 10104 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/2/2008 Dostawa artykułów do utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet I- środki czystości ZWYKŁE Pakiet II- środki czystości EXTRA Pakiet III - Superkoncentraty do mycia i konserwacji powierzchni Pakiet IV - środki czystości sala rehabilitacyjna Pakiet V - środki czystości indywidualnej Pakiet VI -środki czystości do kuchni Pakiet VII - płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych Pakiet VIII - ręczniki i papier toaletowy, prześcieradła jednorazowe Pakiet IX - worki Pakiet X - ścierki Pakiet XI - preparat do udrażniania rur. według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 12 zadań. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 24.51.30.00-3, 17.22.56.00-1, 25.20.00.00-3, 24.51.32.94-0, 21.22.10.00-8, 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Np. zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał maksymalną wielkość opakowania), tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Analogicznie Zamawiający dopuszcza inne niż podane przez niego stężenia robocze, ale wymaga również odpowiedniego przeliczenia ilości preparatu, tak by ilość roztworu roboczego była równoważna. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty podpisania umowy r. przez okres 12 miesięcy 3.2. zamówień cząstkowych - do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego dla każdego pakietu poza X, pakiet X - 14 dni dla poz. 4 (jednorazowa dostawa), pozostałe pozycje 5 dni roboczych. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego wg siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 17.22.56.00 - Ścierki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowania czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy posiadający doświadczenie w wykonywaniu dostaw będących przedmiotem zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy będący w stanie skredytować przez okres 1 miesiąca łączną wartość dostaw w wysokości 1/12 ceny oferty 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Tj. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wykonawca powinien zastosować się do uregulowania §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej, w Sekretariacie (czynny 7.25 - 15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I środki czystości zwykłe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- środki czystości EXTRA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III */**- Superkoncentraty do mycia i konserwacji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV- środki czystości sala rehabilitacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia - załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - środki czystości indywidualnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI -środki czystości do kuchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - ręczniki i papier toaletowy, prześcieradła jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - worki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - ścierki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.56.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - preparat do udrażniania rur.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości w okresie 12 miesięcy wg zestawienia załącznik nr 1 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.