To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Mogilany: Dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany
Numer ogłoszenia: 101052 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70900 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach, Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 0-12 270-15-44, faks 0-12 270-10-71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu przedmiotów i urządzeń służących dostosowaniu pomieszczeń dla dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych, przy szkołach podstawowych, zakupu, dostawy i uruchomienia wyposażenia do kuchni- punktów wydawania posiłków, zakupu i dostawy mebli, urządzeń do utrzymania czystości, zakupu artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz zakupu, dostawy i montażu sprzętu ICT. Wszystkie części zamówienia realizowane są w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, został podzielony na pięć części zamówienia i zawarty został w załącznikach do SIWZ: dla części I- w załączniku 4.1 dla części II- w załączniku 4.2 dla części III- w załączniku 4.3 dla części IV- w załączniku 4.4 dla części V- w załączniku 4.5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 38.62.20.00 - Lustra 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET DLA DZIECI I PERSONELU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6681,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4969,20
Oferta z najniższą ceną: 4969,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11448,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II WYPOSAŻENIE- ZAKUP, DOSTAWA I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA DO KUCHNI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOGA Grażyna Staszewska ul. Podłużna 28 03-290 Warszawa, ul. Podłużna 28, 03-290 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65411,20
Oferta z najniższą ceną: 65411,20 / Oferta z najwyższą ceną: 109906,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III WYPOSAŻENIE- ZAKUP, DOSTAWA MEBLI I URZĄDZEŃ DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Fabryczna 15, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51969,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44069,67
Oferta z najniższą ceną: 44069,67 / Oferta z najwyższą ceną: 143816,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV WYPOSAŻENIE- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90216,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87475,70
Oferta z najniższą ceną: 87475,70 / Oferta z najwyższą ceną: 109804,56
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V WYPOSAŻENIE- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM SPRZĘTU ICT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aktin Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91877,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112622,84
Oferta z najniższą ceną: 103837,32 / Oferta z najwyższą ceną: 162225,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Prosta sprawa - kompetencje to podstawa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.