To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101076 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Gdańsk: Dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507330-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 83263-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
27684800000, ul.
ul. Mariacka
,
80958
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 322 21 12, faks
058 322 21 11, e-mail
mag@archeologia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.archeologia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progu ustalonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku. Szczegółowe wymagania dotyczące mebli i urządzeń laboratoryjnych - ich wymiarów, wyposażenia w osprzęt, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, norm, itp. - zawarte są w dołączonym do siwz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w w/w dokumencie. Pracownia konserwacji zabytków obejmuje dwa pomieszczenia położone na dwóch kondygnacjach w budynku Muzeum Archeologicznego przy ul. Rycerskiej 9, tj. na parterze (pomieszczenie nr 17) oraz na pierwszym piętrze (pomieszczenie nr 20). W Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oznaczono miejsce dostawy poszczególnych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do dokonania obmiaru pomieszczeń, w których będą rozmieszczone elementy dostarczanego wyposażenia i urządzeń laboratoryjnych oraz do zweryfikowania wymiarów mebli ze stanem faktycznym pomieszczeń. Jeżeli dla wykonania przedmiotu zamówienia konieczne będzie wykonanie prac nie wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, to Wykonawca wykona te prace w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu karty materiałowe użytych materiałów do wykonania poszczególnych elementów wyposażenia. Po zatwierdzeniu w/w kart materiałowych, dany materiał może zostać użyty do realizacji zamówienia. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy. Przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację powykonawczą, dokumentację techniczno-ruchową oraz wszelkie wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości na zużyte materiały, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie w/w dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w każdym jego aspekcie ze starannością właściwą dla profesjonalnego podmiotu realizującego zamówienie zgodnie z obowiązującymi kanonami sztuki i wiedzy technicznej, a także przepisami prawa i normami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził dla pracowników MAG szkolenie z obsługi specjalistycznych urządzeń laboratoryjnych. Zamawiający udostępni Wykonawcy wolną przestrzeń do realizacji zamówienia począwszy od dnia 16.10.2017r. Odbiór końcowy powinien nastąpić do dnia 31.10.2017r. Z uwagi na realizację zamówienia w czynnym obiekcie, Zamawiający wymaga przestrzegania zasad obowiązujących w zakresie polityki bezpieczeństwa w obiekcie oraz zachowania przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi. Zgodnie z art. 30b, Zamawiający wymaga, aby proces realizacji zamówienia odbywał się w sposób zorganizowany, gwarantujący klientom powtarzalną, wysoką jakość wyrobów i usług, co będzie potwierdzone certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. 2016 poz. 542z późn. zm.), tj. certyfikatem spełniania wymagań Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie, produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" lub innym równoważnym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
39180000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT143658 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 155511,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.