eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101076 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Gdańsk: Dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507330-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83263-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 27684800000, ul. ul. Mariacka , 80958 Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 322 21 12, faks 058 322 21 11, e-mail mag@archeologia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.archeologia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/01/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progu ustalonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia pracowni konserwacji zabytków - mebli laboratoryjnych i urządzeń laboratoryjnych dla Muzeum Archeologicznego w Gdańsku. Szczegółowe wymagania dotyczące mebli i urządzeń laboratoryjnych - ich wymiarów, wyposażenia w osprzęt, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, norm, itp. - zawarte są w dołączonym do siwz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w w/w dokumencie. Pracownia konserwacji zabytków obejmuje dwa pomieszczenia położone na dwóch kondygnacjach w budynku Muzeum Archeologicznego przy ul. Rycerskiej 9, tj. na parterze (pomieszczenie nr 17) oraz na pierwszym piętrze (pomieszczenie nr 20). W Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oznaczono miejsce dostawy poszczególnych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do dokonania obmiaru pomieszczeń, w których będą rozmieszczone elementy dostarczanego wyposażenia i urządzeń laboratoryjnych oraz do zweryfikowania wymiarów mebli ze stanem faktycznym pomieszczeń. Jeżeli dla wykonania przedmiotu zamówienia konieczne będzie wykonanie prac nie wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, to Wykonawca wykona te prace w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu karty materiałowe użytych materiałów do wykonania poszczególnych elementów wyposażenia. Po zatwierdzeniu w/w kart materiałowych, dany materiał może zostać użyty do realizacji zamówienia. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy. Przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację powykonawczą, dokumentację techniczno-ruchową oraz wszelkie wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości na zużyte materiały, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie w/w dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w każdym jego aspekcie ze starannością właściwą dla profesjonalnego podmiotu realizującego zamówienie zgodnie z obowiązującymi kanonami sztuki i wiedzy technicznej, a także przepisami prawa i normami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził dla pracowników MAG szkolenie z obsługi specjalistycznych urządzeń laboratoryjnych. Zamawiający udostępni Wykonawcy wolną przestrzeń do realizacji zamówienia począwszy od dnia 16.10.2017r. Odbiór końcowy powinien nastąpić do dnia 31.10.2017r. Z uwagi na realizację zamówienia w czynnym obiekcie, Zamawiający wymaga przestrzegania zasad obowiązujących w zakresie polityki bezpieczeństwa w obiekcie oraz zachowania przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi. Zgodnie z art. 30b, Zamawiający wymaga, aby proces realizacji zamówienia odbywał się w sposób zorganizowany, gwarantujący klientom powtarzalną, wysoką jakość wyrobów i usług, co będzie potwierdzone certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. 2016 poz. 542z późn. zm.), tj. certyfikatem spełniania wymagań Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie, produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" lub innym równoważnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 39180000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT143658
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VWR International Sp. z o.o., adriana.kijko@vwr.com, ul. Limbowa 5, 80-175, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155511,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155511,86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155511,86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.