eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaModernizacja zaplecza socjalnego na stadionie w Środzie Ślaskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Środa Śląska: Modernizacja zaplecza socjalnego na stadionie w Środzie Ślaskiej
Numer ogłoszenia: 101094 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48340 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zaplecza socjalnego na stadionie w Środzie Ślaskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych, których celem jest: Modernizacja zaplecza socjalnego na stadionie w Środzie Ślaskiej 1. Zakres prac obejmuje: Roboty rozbiórkowe(rozebranie posadzek, ścianek , ościeżnicy, skucie tynków, wywóz gruzu i ziemi wraz z utylizacją) Izolacje(przeciwwilgociowe oraz cieplne i przeciw dźwiękowe) Roboty murowe:Wykonanie ścian , przesklepień, otworów, ścianki działowe, obudowy przewodów instalacyjnych( wentylacje , instalacja wodociągowa, sanitarna) z G-k wodoodpornego Stolarka okienna i drzwiowa (okna i drzwi zew. O współczynniku przenikania ciepła dla całego okna i drzwi poniżej U= 1,3 . Okna z szybami bezpiecznymi , antywłamaniowe. Bramy do pom. pomocniczych ocieplone. Kabiny WC kompletne z wysokociśnieniowego laminatu HPL tynki i wykładziny wewnętrzne (tynki cementowo - wapienne, płytki ceramiczne 30x60 na ścianach , podłogowe anty poślizgowe wzory płytek do uzgodnienia z inwestorem posadzki i podkłady malowanie z gruntowaniem ścian i stropów instalacja wodociągowa kanalizacja sanitarna instalacje c.o. należy przyłączyć do istniejącej wyremontowanej kotłowni mieszczącej się w remontowanym budynku wentylacja mechaniczna należy wykonać kompletną wentkylacje mechaniczną zgodnie z proj. w części przyziemia zew. Sieć wodociągowa (wykonanie nowego przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową kompletną) pozostałe roboty wewnętrzne instalacja elektryczna instalacja odgromowa i wyrównawcza 2. UWAGA: 1) wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca będzie ustalał w formie pisemnej. -kolorystyka ścian ,drzwi, okien, parapetów , płytek ceramicznych przed rozpoczęciem uzgodniona z inwestorem. 2)Modernizowana jest część przyziemia pawilonu sportowego , wszystkie potrzebne do dalszej przebudowy instalacje należy wyprowadzić ponad strop przyziemia 3)wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie modernizowanego obiektu 4)gwarancja 36 miesięcy od daty odbioru bezusterkowego. 5) Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat po wykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Środzie Śląskiej, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, - protokoły z pomiarów i badań, - dziennik budowy, - dokumentacje po wykonawcza, - gwarancje producentów urządzeń. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który jest pomocniczy dla określenia wartości zadania . Wyceny należy dokonać na podstawie całej udostępnionej dokumentacji. 3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i PROJEKT BUDOWLANY . Przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. W związku z powyższym Zamawiający ustala, że w dniu 16 lutego 2014r. o godz. 10:00 w pok. A-15 odbędzie się spotkanie z Wykonawcami. 6. Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 8. Wykonawca we własnym zakresie sporządzi Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. W sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126) 9. Wszystkie roboty ulegające zakryciu Wykonawca winien zgłaszać Zamawiającemu w celu ich odbioru i sprawdzeniu zgodności wykonania z PN przed ich zakryciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa MAZUR Stanisław Mazur, ul. Starojaworska 10c/1, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 473087,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435786,65

  • Oferta z najniższą ceną: 435786,65 / Oferta z najwyższą ceną: 584857,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.