Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Kraków: Świadczenie usług księgowych w zakresie doradztwa podatkowego,
prowadzenia ksiąg handlowych i obsługi kadrowo-płacowej
Numer ogłoszenia: 101094 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 421 18 77, faks 012 421 24 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług księgowych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg handlowych i obsługi kadrowo-płacowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg handlowych i obsługi kadrowo-płacowej. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r.z uwzględnieniem bieżących zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów finansowych; 2) segregowanie tematycznie dowodów księgowych za dany miesiąc; 3) dekretowanie przekazanych dokumentów księgowych według ustalonego w spółce planu kont, w tym: a) Kontrolowanie przesłanych elektronicznie dowodów księgowych pod względem ich zgodności z przekazanymi oryginałami dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży towarów, materiałów, pozostałych usług oraz dowodami obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. b) Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych, niezbędnych do rozliczenia danego miesiąca. c) Prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT d) Terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków, dochodowego od osób prawnych i podatku VAT. e) Terminowe i prawidłowe ustalanie podatku dochodowego od osób fizycznych, będących pracownikami Zleceniodawcy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-8B, PIT-11. f) Terminowe składanie wszystkich deklaracji w urzędach skarbowych. g) Wypełnianie deklaracji i raportów dotyczących ubezpieczenia społecznego i terminowego ich składania w ZUS. h) Bieżące uzgadnianie funkcjonujących kont księgowych. i) Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilansu). j) Sporządzanie sprawozdań przesłanych przez GUS. k) Sporządzanie tabel rozliczeń międzyokresowych biernych i rozliczeń międzyokresowych czynnych za dany rok. l) Sporządzanie tabel amortyzacyjnych środków trwałych na dany rok. m) Sporządzanie list płac dla pracowników Zleceniodawcy na podstawie przekazanej dokumentacji, obejmujących: Wynagrodzenie zasadnicze, Wynagrodzenie za czas choroby, Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe, Premie, Zasiłki chorobowe, Inne składniki wynagrodzenia (ekwiwalenty). 4) Reprezentowanie Zamawiającego przed organami i instytucjami państwowymi (m.in. organy podatkowe, ZUS) z tytułu realizowanej umowy. 5) Udzielanie wszelkich wyjaśnień osobom kontrolującym dokumentację finansową spółki. 6) Prowadzenie ksiąg rachunkowych metodą komputerową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości przy użyciu systemu finansowo-księgowego przyjętego w biurze Zleceniobiorcy. 7) Udostępnienie Zleceniodawcy nieodpłatnie poprzez połączenie terminalowe posiadanego oprogramowania na minimum 4 stanowiska, zapewniającego poprawne funkcjonowanie firmy Zleceniodawcy w dziedzinie gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz księgowości, jak również ewidencji środków trwałych pozwalające na natychmiastową kontrolę nad zarządzaniem Spółki. 8) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania CDN Optima. 9) Zapewnienie serwisu informatycznego dla oprogramowania CDN Optima..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Doradcy Podatkowego Sławomir Wójtowicz, Os. Złotej Jesieni 6/25, 31-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192000,00
Oferta z najniższą ceną: 192000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.