To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101144 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Nasielsk: Budowa drogi gminnej ulica Waryńskiego oraz Dąbrowskiego w Nasielsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504983-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 82642-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, krajowy numer identyfikacyjny
52849790913, ul.
ul. Elektronowa
3,
05-190
Nasielsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 933 000, faks
236 912 470, e-mail
um@nasielsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej ulica Waryńskiego oraz Dąbrowskiego w Nasielsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Waryńskiego i Dąbrowskiego w. Nasielsku. Zakres robót w ul. Waryńskiego obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych 0-31,5, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm AC 16W, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm AC 8S, - ławy pod krawężniki betonowe z oporem, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wymiarach 15*30, - obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - chodnik z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (wjazdy), - wykonanie odwodnienia - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, studzienki ścieków z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym, - wykonanie oznakowania pionowego. Zakres robót w ul. Dąbrowskiego obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych 0-31,5, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm AC 16W, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm AC 8S, - ławy pod krawężniki betonowe z oporem, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wymiarach 15*30, - wykonanie odwodnienia - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, studzienki ścieków z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym, - wykonanie oznakowania pionowego. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, c) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych, d) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, e) utrzymanie prowizorycznych objazdów oraz objazdu na czas trwania robót, f) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, g) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, h) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Zamawiającym, Zarządcami dróg i innych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380965.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 401455.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.