Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Oława: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie
Numer ogłoszenia: 101156 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 8 , ul. Iwaszkiewicza 11, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3038014, faks 71 3138010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.06.2011 do 31.12.2011r. . na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie w następujących asortymentach: Pakiet 1: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze Pakiet 2 -15300000-1 - Owoce, warzywa - mrożonki Ilości podane na poszczególne części w załączonych formularzach cenowych będących załącznikami do wzoru oferty są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. a) Wymieniony towar w częściach od 1 do 2 dostarczony przez wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznych i ustaleniami osób zamawiających. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Rozdziale V SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełaniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do Oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełaniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do Oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik nr 6)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 5
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 . Pełnomocnictwo w konsorcjum ( jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa ( tylko w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, konsorcjum).W pełnomocnictwie konsorcjum winny znaleźć się: - firmy czy nazwy partnerów bądź imiona i nazwiska partnerów ( jeżeli członkowie konsorcjum to osoby fizyczne) wszystkich członków konsorcjum; - nazwa pełnomocnika albo imię i nazwisko pełnomocnika; - podpisy przedstawicieli członków konsorcjum; - zakres pełnomocnictwa; -data udzielenia pełnomocnictwa. 2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawcę ( jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę , do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z wyłączeniem pełnomocnictwa do podpisania oferty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust.2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumentu mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HCCP (załącznik nr 7)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olawa.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oławie
Szkoła Podstawowa nr 8 - sekretariat tel. 71 3038014
ul. J. Iwaszkiewicza 11
55-200 Oława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oławie Szkoła Podstawowa nr 8 - sekretariat tel. 71 3038014 ul. J. Iwaszkiewicza 11 55-200 Oława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: owoce, warzywa - mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.