Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Kraków: Przeprowadzenie 7 szkoleń kadry nauczycielskiej Zespołu Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza w Krakowie w zakresie obsługi sprzętu zakupionego w ramach projektu MRPO - ujętych w trzech zadaniach.
Numer ogłoszenia: 101173 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza , os. Tysiąclecia 38, 31-610 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 648 49 03, faks 0-12 649 91 55 w.11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspk.rix.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna - Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 7 szkoleń kadry nauczycielskiej Zespołu Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza w Krakowie w zakresie obsługi sprzętu zakupionego w ramach projektu MRPO - ujętych w trzech zadaniach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 7 szkoleń kadry nauczycielskiej Zespołu Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza w Krakowie w zakresie obsługi sprzętu zakupionego w ramach projektu MRPO - ujętych w trzech zadaniach. Zadanie 1: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) urządzeń introligatorskich, b) urządzeń poligraficznych, c) plotera tnąco-rysującego. Zadanie 2: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) drukarki cyfrowej, b) sprzętu multimedialnego, c) sprzętu fotograficznego. Zadanie 3: Szkolenie z zakresu obsługi systemu cyfrowego naświetlania bezprocesowych termicznych płyt offsetowych dla dwóch grup nauczycieli (poziom podstawowy, poziom zaawansowany)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 (wzór załączony do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspk.rix.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza,
31-610 Kraków, os. Tysiąclecia 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Poligraficzno-Księgarskich im. Zenona Klemensiewicza, 31-610 Kraków, os. Tysiąclecia 38 - Sekretariat Szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany ze środków UE w ramach MRPO na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) urządzeń introligatorskich, b) urządzeń poligraficznych, c) plotera tnąco-rysującego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) urządzeń introligatorskich, b) urządzeń poligraficznych, c) plotera tnąco-rysującego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) drukarki cyfrowej, b) sprzętu multimedialnego, c) sprzętu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Szkolenia w zakresie obsługi: a) drukarki cyfrowej, b) sprzętu multimedialnego, c) sprzętu fotograficznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi systemu cyfrowego naświetlania bezprocesowych termicznych płyt offsetowych dla dwóch grup nauczycieli (poziom podstawowy, poziom zaawansowany).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu obsługi systemu cyfrowego naświetlania bezprocesowych termicznych płyt offsetowych dla dwóch grup nauczycieli (poziom podstawowy, poziom zaawansowany).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego pracowników WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.