Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Łódź: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 101173 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd drożności przewodów kominowych w obiektach UŁ.Przegląd drożności przewodów kominowych - ca 71502 mb Kontrola podłączeń - ca 5486 szt, próby techniczne - ca 143 godz.Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej ma obejmować:- sprawdzenie drożności przewodów kominowych przy pomocy kompletu linowego, czy nie nasuwa zastrzeżeń,- sprawdzenie siły ciągu kominowego -ciśnienia- ustalonego przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego - czy zapewnia prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, - sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, - sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia:· przewodów kominowych na całej ich długości.· kanałów, czopuchów, rur, łączników,· Włazów, drabin, drzwiczek kominowych -wyczystnych- rewizyjnych, ław kominowych,· Nasad kominowych,- sprawdzenie pomieszczeń -lokali, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze -trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp., czy posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym nawiewne i wywiewne,- sprawdzenie czy nie występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli nieprawidłowości mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie ma obowiązku wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga, aby Wykonawca:- wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością -min. 25% wartości oferty stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - wykazał, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, posiada wymagane uprawnienia określone art. 62 ust 6 - prawo budowlane - ustawa z dnia 7 lipca 1994r. z późniejszymi zmianami Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118, tj osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim lub osoby posiadają uprawnienie budowlane odpowiedniej specjalności.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zqodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacie zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi iednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiająceqo warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiającv żąda dostarczenia następujących dokumentów: 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 25% wartości oferty) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg. Załącznika nr 3-1 / 1-4 do SIWZ.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. Załącznika nr 3-2 do SIWZ.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.C. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczvpospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.8 ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty! wystawione w kraju! w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania! potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.Dokumenty o których mowa w powyższej informacji pkt. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju! w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania! nie wydaje się dokumentów! o których w powyższej informacji pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem! właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. E. Informacja dla wykonawców, którzy będa wspólnie ubieqać sie o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych wart. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone wart. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. F. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4) oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PKT. 7 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Lindleya 3, II piętro, pok. 220.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Budynków i Budowli UŁ, Łódź, ul. Lindleya 3, pok. 220.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniersytetu Łódzkiego. Obiekty grupy I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd drożności przewodów kominowych w obiektach UŁ.Przegląd drożności przewodów kominowych - ca 24093 mbKontrola podłączeń - ca 1730 szt, próby techniczne - ca 42 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.Obiekty grupy II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd drożności przewodów kominowych w obiektach UŁ.Przegląd drożności przewodów kominowych - ca 19894 mbKontrola podłączeń - ca 1226 szt, próby techniczne - ca 39 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.Obiekty grupy III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd drożności przewodów kominowych w obiektach UŁ.Przegląd drożności przewodów kominowych - ca 17769 mb Kontrola podłączeń - ca 1534 szt, próby techniczne - ca 33 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wykonania przeglądów kominiarskich w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.Obiekty grupy IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd drożności przewodów kominowych w obiektach UŁ.Przegląd drożności przewodów kominowych - ca 9746 mb Kontrola podłączeń - ca 996 szt, próby techniczne - ca 29 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji budynku Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, przy ul. Wodna 8
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.