eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodków\Remonty budynków komunalnych w Grodkowie\

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Grodków: \Remonty budynków komunalnych w Grodkowie\
Numer ogłoszenia: 101181 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Grodkowie, ul. Warszawska 29, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155231 w. 33, fax 077 4155516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \Remonty budynków komunalnych w Grodkowie\.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów pokryć dachowych na budynkach komunalnych w Grodkowie w następującym zakresie: Zadanie I Remont dachu krytego dachówką karpiówką 138 m2 , remont dachu papowego 47,25 m2 oraz ankrowanie i wymiana orynnowania. Zadanie II Remont dachu i pokrycie go blachą dachówkową 131,40 m2 oraz ankrowanie i wymiana orynnowania. Zadanie III Remont dachu krytego dachówką karpiówką 195,50 m2 oraz wymiana orynnowania Zadanie IV Remont dachu krytego dachówką karpiówką 136,50 m2 oraz wymiana orynnowania. Zadanie V Remont dachu krytego dachówką karpiówką 185,92 m2 oraz wymiana orynnowania. Zadanie VI Remont elewacji (dwie ściany) z odbiciem tynku z ankrowaniem oraz ponownym otynkowaniu 412,87 m2 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie porównanym z niniejszym zamówieniem (pod uwagę brana będzie łączna wartość poszczególnych części, w przypadku składania oferty na całość przedmiotu zamówienia oraz wartość każdej z części w przypadku składania oferty na jedną z części przedmiotu zamówienia), 2) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia - udokumentuje posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) Zamawiający wymaga aby zadanie zrealizowane było siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców. 6) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany druk oferty. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tzn. kserokopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność Wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. 8) Wzór umowy, który należy zaparafować. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 7 - mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 składane jest wspólnie przez Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.grodkow.pl lub odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grodkowie ul. Warszawska 29, lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ wy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Grodkowie przy ul. Warszawskiej 29, w pokoju nr 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Reymonta 11 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu krytego dachówką karpiówką 138 m2 , remont dachu papowego 47,25 m2 oraz ankrowanie i wymiana orynnowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Moniuszki 1 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu i pokrycie go blachą dachówkową 131,40 m2 oraz ankrowanie i wymiana orynnowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-7, 45.26.19.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Powstańców Śl. 14 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu krytego dachówką karpiówką 195,50 m2 oraz wymiana orynnowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 24 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu krytego dachówką karpiówką 136,50 m2 oraz wymiana orynnowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Wrocławskiej 5 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu krytego dachówką karpiówką 185,92 m2 oraz wymiana orynnowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont elewacji (dwie ściany) budynku przy ul. Rynek 24 w Grodkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji (dwie ściany) z odbiciem tynku z ankrowaniem oraz ponownym otynkowaniu 412,87 m2 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.