eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówŚwiadczenie usług związanych z obsługą instruktorskąCzęść I. zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki i doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. Część II. siłowni na terenie kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Żyrardów: Świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską: Część I. zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki i doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. Część II. siłowni na terenie kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 101243 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską: Część I. zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki i doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. Część II. siłowni na terenie kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską na krytej pływalni AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki pływania i doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na krytej pływalni w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. W/w usługi dotyczą: a) indywidualnej nauki i doskonalenia technik pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w wymiarze jednostkowym 45 minut, w okresie rozliczeniowym 1 miesiąc, b) grupowej nauki i doskonalenia techniki pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w wymiarze jednostkowym 45 minut, w okresie rozliczeniowym 1 miesiąc. Grupa musi liczyć min. 10 do max. 15 osób, c) rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, d) obsługi instruktorskiej kursów nauki i doskonalenia pływania dla szkół, firm i innych podmiotów gospodarczych, w tym realizowanych zadań np. Umiem Pływać ,Już Pływam 2) Świadczone usługi będą odbywać się z zgodnie z regulaminami obowiązującymi na krytej pływalni. 3) Zapisy i wpłaty na zajęcia dokonywane będą w kasie pływalni znajdującej się w holu i stanowić będą dochód Zamawiającego. 4) Wysokość odpłatności wszystkich zajęć ustalana jest przez Zamawiającego. 5) Harmonogram zajęć na dany miesiąc kalendarzowy ze wskazaniem terminu zajęć, ilości grup, ilości uczestników w grupie oraz ilości wymaganych instruktorów nauki pływania będzie przedstawiany Wykonawcy na bieżąco. 6) Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, według potwierdzonego wykazu godzin przepracowanych w danym miesiącu, zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SIWZ. Szacunkowo przyjmuje się 4 200 godzin rocznie. 7) Ilość zajęć świadczonej usługi jest wartością szacunkową, uzależnioną od zapotrzebowania na usługę i może ulec zmianie z uwagi na: wakacje, przerwy w funkcjonowaniu pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią, itp. oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 8) Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem tygodniowym o wszystkich zmianach w czasie pracy pływalni i obsługi ratowniczej oraz o organizowanych kursach nauki pływania i doskonalenia pływania w stosunku do ustaleń poczynionych wyżej. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzony protokół,a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) nadzoru dotyczącego przestrzegania obowiązującego u Zamawiającego regulaminu korzystania z pływalni przez instruktorów oraz osoby korzystające z pływalni, 2)prowadzenia zajęć organizowanych przez Zamawiającego na pływalni, 3)ustalenia programu zajęć poszczególnych grup i należyta jego realizacja, 4)prawidłowego korzystania z udostępnionych mu pomieszczeń zgodnie z umówionym przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie higieniczno-sanitarnym, 5)zapewnienia własnego sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi (makarony, deski do pływania, pasy wypornościowe, drobny sprzęt, itp.), 6)bieżącego wyposażania instruktorów w jednolite koszulki, 7)posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 8)pozyskiwania uczestników zajęć poprzez np. stosowną reklamę, 9)przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialność za uczestników zajęć, 10)powiadomienia o każdej zmianie osób wykonujących w/w usługi. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy zawartej po zakończeniu przetargu. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonaniu umowy. 5. Do zadań osoby prowadzącej zajęcia należeć będzie m.in.: 1) sprawdzenie przed przystąpieniem do zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć, 2) zapewnienie i ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo podczas prowadzonych zajęć, 3) zapoznanie uczestników zajęć z postanowieniami regulaminu pływalni oraz czuwanie nad jego ścisłym przestrzeganiem, 4) każdorazowe sprawdzenie sprawności technicznej i kompletności urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom zajęć, 5) uzgodnienie z ratownikiem sposobów sygnalizacji akustycznej oraz ilości i rodzaju użytkowanego sprzętu i urządzeń, 6) zgłoszenie ratownikowi faktu wprowadzenia grupy do pływalni, w celu ustalenia zasad korzystania z kąpieli, 7) wstępne sprawdzenie umiejętności uczestników zajęć i zakwalifikowanie ich do odpowiedniej grupy, 8)zarządzanie zbiórki i sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 9)zapoznanie uczestników zajęć z instrukcją prawidłowego i bezpiecznego używania urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem, 10)wydanie przed zajęciami i odbioru po zajęciach wyposażenia (desek, makaronów, płetw) do nauki pływania, 11) nauka i doskonalenie pływania w formie edukacji systemowej i zabawowej zależnie od danej grupy osób dorosłych, dzieci lub młodzieży, 12) dostosowanie rodzaju i intensywności zadanych ćwiczeń w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczących, 13)prowadzenia zajęć w sposób zgodny z przepisami, zasadami bezpieczeństwa, 14)ustawiczna kontrola zachowania uczestników grupy w czasie całego pobytu na pływalni, 15)czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników i prawidłowym wykonaniem wcześniej zadanych ćwiczeń, 16)przed zakończeniem korzystania z pływalni wyegzekwowanie od uczestników złożenia w wyznaczonym miejscu sprzętu sportowego, pływackiego lub ratowniczego, 17)po zakończeniu zajęć zarządzanie zbiórki, sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 18)zgłoszenie ratownikowi faktu zakończenia zajęć i wyprowadzenia grupy z pływalni, 19)nadzór nad używanym sprzętem i utrzymywanie porządku w pomieszczeniach magazynku sprzętu, 20)prowadzenia na bieżąco dokumentacji prowadzonych zajęć, jeśli taka będzie konieczna, 21)prowadzący zajęcia ma obowiązek podporządkowania się poleceniom ratowników oraz pracowników pływalni, 22)w przypadku stwierdzenia poważnych uchybień w zakresie przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie pływalni - kierownik pływalni lub ratownik mają prawo wydać zakaz dalszego korzystania grupie z pływalni jak również do usunięcia grupy z pływalni. 23) osoby prowadzące zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w zakresie nauki pływania w miejscu i czasie świadczenia usług. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz.857 z późn. zm),ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską siłowni w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. W/w usługi dotyczą: a) prowadzenie zajęć / treningów personalnych na siłowni wg harmonogramu, b) kompleksowa opieka nad klientami zajęć na siłowni, c) układanie treningów personalnych, prowadzenie testów, pomoc w układaniu diet. 1) Siłownia czynna jest od poniedziałku do soboty. Szczegółowy harmonogram godzin pracy siłowni stanowić będzie załącznik do umowy. Powyższe terminy pracy siłowni mogą ulec zmianie z uwagi na wakacje, przerwy techniczne obiektu oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 2) Zamawiający będzie niezwłocznie informował Wykonawcę o wszystkich zmianach w harmonogramie zajęć siłowni. 3) Opłaty za korzystanie z siłowni (zakup biletów jednorazowych czy karnetów) uiszczane będą w kasie pływalni znajdującej się w holu i stanowić będą dochód Zamawiającego.Instruktor siłowni, jak i żadna inna osoba poza kasjerem nie może pobierać żadnych opłat. 4) Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, według potwierdzonego wykazu godzin przepracowanych w danym miesiącu, zgodnie z załącznikiem Nr 11 do SIWZ. Szacunkowo przyjmuje się 2 500 godzin rocznie. 5) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie z uwagi na wakacje, przerwy w funkcjonowaniu siłowni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią, itp. oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 2. W celu realizacji przedmiotu usługi, o której mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1)nadzoru dotyczącego przestrzegania obowiązującego u Zamawiającego regulaminu korzystania z siłowni przez instruktorów oraz osoby korzystające z siłowni, 2)przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie siłowni, utrzymania w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu na siłowni, 3)zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie siłowni, 4)instruktorzy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania wymaganych aktualnych uprawnień zgodnych z aktualnymi przepisami, 5)złożenia Zamawiającemu kopii harmonogramu pracy na każdy kolejny miesiąc kalendarzowy w terminie co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca, 6)układania treningów personalnych, pomoc w układaniu diet, 7)prowadzenia zajęć / treningów personalnych na siłowni wg harmonogramu, 8)kompleksowej opieki nad klientami/ uczestnikami zajęć na siłowni, 9)prawidłowego korzystania z udostępnionych mu pomieszczeń zgodnie z umówionym przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie higieniczno-sanitarnym, 10)prawidłowego korzystania z przekazanego mu sprzętu oraz utrzymanie go w należytym stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym, 11)dbania o sprzęt będący wyposażeniem siłowni i ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt, 12)posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 13)posiadania odpowiednich uprawnień do przeprowadzania zajęć, 14)niezwłocznego zgłaszania wszelkich awarii Zamawiającemu, 15)pozyskiwania uczestników zajęć poprzez np. stosowną reklamę, 16)przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialność za uczestników zajęć w czasie ich trwania. 17)powiadomienia o każdej zmianie osób wykonujących w/w usługi. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy zawartej po zakończeniu przetargu. 4. Do zadań instruktora prowadzącego zajęcia należeć będzie m. in.: 1)zapoznanie uczestników zajęć z postanowieniami regulaminu siłowni oraz czuwanie nad jego ścisłym przestrzeganiem, 2)sprawdzanie ważności posiadanych karnetów oraz biletów jednorazowych osób ćwiczących przed rozpoczęciem ćwiczeń, 3)każdorazowe sprawdzenie sprawności technicznej i kompletności urządzeń oraz sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom zajęć, 4)zapoznanie uczestników zajęć z instrukcją prawidłowego i bezpiecznego używnia urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom, 5)nauka prawidłowego posługiwania się sprzętami na siłowni, 6)przestrzeganie i realizacja zapisów zawartych umów przez Zamawiającego z podmiotami zewnętrznymi (typu Benefit Systems, Vanity Style, Fitflex, OK. System) w zakresie związanym z realizacją usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie umowy, np. obsługa klientów w/w firm, prowadzenie rejestracji wizyt użytkowników poprzez wpisy do odpowiednich formularzy. 7)dostosowanie rodzaju i intensywności zadanych ćwiczeń w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczących, 8) prowadzenia zajęć w sposób zgodny z przepisami, zasadami bezpieczeństwa i dobrą praktyką, 9)ustawiczna kontrola zachowania uczestników grupy w czasie całego pobytu na siłowni, 10) nadzorowanie ilości sprzętu przeznaczonego dla osób korzystających z zajęć, w przypadku zniszczenia lub kradzieży mienia będącego własnością Zamawiającego należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować Zamawiającego, uprzednio podejmując wszelkie czynności mające na celu zminimalizowanie szkody poniesionej przez Zamawiającego. 11)czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników i prawidłowym wykonaniem wcześniej zadanych ćwiczeń, 12)przed zakończeniem pobytu wyegzekwowanie od uczestników złożenia w wyznaczonym miejscu sprzętu sportowego, 13)nadzór stanu technicznego używanego sprzętu i wyposażenia oraz dokonywanie bieżących napraw, konserwacji obsługiwanego sprzętu, 14)utrzymywanie porządku w pomieszczeniach siłowni, 15)w przypadku stwierdzenia poważnych uchybień w zakresie przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie siłowni - instruktor ma prawo do zakazania dalszego korzystania z siłowni, 16)każdorazowe zgłaszanie awarii Zamawiającemu i jednoczesne podejmowanie działań zmniejszających następstwa awarii. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz.857 z późn. zm).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p., zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p., zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p., zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. cz.I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy P. z. p, tj. 9 instruktorami pływania, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z których co najmniej: 1 osoba będzie posiadać uprawnienia instruktora pływania i posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia zajęć aquaaerobiku Dot. cz.II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. 3 instruktorami rekreacji ruchowej w specjalności kulturystyka.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Na podstawie art. 144 ustawy P. z .p. zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: Dot. cz. I zamówienia 1) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w rozdziale 4 SIWZ w przypadku: a) działania siły wyższej- zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy w określonym pierwotnym terminie. Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji o okres działania siły wyżej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) wystąpienia klęsk żywiołowych (zalania, powodzie, pożary, itp.) i innych warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie zajęć, c) zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników poszczególnych grup, 2) koniecznej zmiany zakresu prac i ilości instruktorów których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a uzasadnione są zapotrzebowaniem społecznym na świadczone usługi bądź ich spadkiem. 3) zmiany osób (instruktorów) wykazanych w załączniku dot. wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia 4) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących. Dot. cz. II. zamówienia 1) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w rozdziale 4 SIWZ w przypadku: a) działania siły wyższej- zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy w określonym pierwotnym terminie. Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji o okres działania siły wyżej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) wystąpienia klęsk żywiołowych (zalania, powodzie, pożary, itp.) i innych warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie zajęć, 2) koniecznej zmiany zakresu prac (w tym godzin funkcjonowania siłowni) i ilości instruktorów których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a uzasadnione są zapotrzebowaniem społecznym na świadczone usługi bądź ich spadkiem. 3) zmiany osób (instruktorów) wykazanych w załączniku dot. wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia 4) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętrO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 12:00, miejsce: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki i doskonalenia pływania,rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską na krytej pływalni AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej - nauki pływania i doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) na krytej pływalni w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. W/w usługi dotyczą: a) indywidualnej nauki i doskonalenia technik pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w wymiarze jednostkowym 45 minut, w okresie rozliczeniowym 1 miesiąc, b) grupowej nauki i doskonalenia techniki pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w wymiarze jednostkowym 45 minut, w okresie rozliczeniowym 1 miesiąc. Grupa musi liczyć min. 10 do max. 15 osób, c) rekreacji ruchowej (aquaaerobiku) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, d) obsługi instruktorskiej kursów nauki i doskonalenia pływania dla szkół, firm i innych podmiotów gospodarczych, w tym realizowanych zadań np. Umiem Pływać, Już Pływam 2) Świadczone usługi będą odbywać się z zgodnie z regulaminami obowiązującymi na krytej pływalni. 3) Zapisy i wpłaty na zajęcia dokonywane będą w kasie pływalni znajdującej się w holu i stanowić będą dochód Zamawiającego. 4) Wysokość odpłatności wszystkich zajęć ustalana jest przez Zamawiającego. 5) Harmonogram zajęć na dany miesiąc kalendarzowy ze wskazaniem terminu zajęć, ilości grup, ilości uczestników w grupie oraz ilości wymaganych instruktorów nauki pływania będzie przedstawiany Wykonawcy na bieżąco. 6) Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, według potwierdzonego wykazu godzin przepracowanych w danym miesiącu, zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SIWZ. Szacunkowo przyjmuje się 4 200 godzin rocznie. 7) Ilość zajęć świadczonej usługi jest wartością szacunkową, uzależnioną od zapotrzebowania na usługę i może ulec zmianie z uwagi na: wakacje, przerwy w funkcjonowaniu pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią, itp. oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 8) Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem tygodniowym o wszystkich zmianach w czasie pracy pływalni i obsługi ratowniczej oraz o organizowanych kursach nauki pływania i doskonalenia pływania w stosunku do ustaleń poczynionych wyżej. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzony protokół, a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) nadzoru dotyczącego przestrzegania obowiązującego u Zamawiającego regulaminu korzystania z pływalni przez instruktorów oraz osoby korzystające z pływalni, 2) prowadzenia zajęć organizowanych przez Zamawiającego na pływalni, 3) ustalenia programu zajęć poszczególnych grup i należyta jego realizacja, 4) prawidłowego korzystania z udostępnionych mu pomieszczeń zgodnie z umówionym przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie higieniczno-sanitarnym, 5) zapewnienia własnego sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi (makarony, deski do pływania, pasy wypornościowe, drobny sprzęt, itp.), 6) bieżącego wyposażania instruktorów w jednolite koszulki, 7) posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 8) pozyskiwania uczestników zajęć poprzez np. stosowną reklamę, 9) przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialność za uczestników zajęć, 10) powiadomienia o każdej zmianie osób wykonujących w/w usługi. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy zawartej po zakończeniu przetargu. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonaniu umowy. 5. Do zadań osoby prowadzącej zajęcia należeć będzie m.in.: 1) sprawdzenie przed przystąpieniem do zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć, 2) zapewnienie i ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo podczas prowadzonych zajęć, 3) zapoznanie uczestników zajęć z postanowieniami regulaminu pływalni oraz czuwanie nad jego ścisłym przestrzeganiem, 4) każdorazowe sprawdzenie sprawności technicznej i kompletności urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom zajęć, 5) uzgodnienie z ratownikiem sposobów sygnalizacji akustycznej oraz ilości i rodzaju użytkowanego sprzętu i urządzeń, 6) zgłoszenie ratownikowi faktu wprowadzenia grupy do pływalni, w celu ustalenia zasad korzystania z kąpieli, 7) wstępne sprawdzenie umiejętności uczestników zajęć i zakwalifikowanie ich do odpowiedniej grupy, 8) zarządzanie zbiórki i sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 9) zapoznanie uczestników zajęć z instrukcją prawidłowego i bezpiecznego używania urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem, 10) wydanie przed zajęciami i odbioru po zajęciach wyposażenia (desek, makaronów, płetw) do nauki pływania, 11) nauka i doskonalenie pływania w formie edukacji systemowej i zabawowej zależnie od danej grupy osób dorosłych, dzieci lub młodzieży, 12) dostosowanie rodzaju i intensywności zadanych ćwiczeń w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczących, 13) prowadzenia zajęć w sposób zgodny z przepisami, zasadami bezpieczeństwa, 14) ustawiczna kontrola zachowania uczestników grupy w czasie całego pobytu na pływalni, 15)czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników i prawidłowym wykonaniem wcześniej zadanych ćwiczeń, 16)przed zakończeniem korzystania z pływalni wyegzekwowanie od uczestników złożenia w wyznaczonym miejscu sprzętu sportowego, pływackiego lub ratowniczego, 17) po zakończeniu zajęć zarządzanie zbiórki, sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 18) zgłoszenie ratownikowi faktu zakończenia zajęć i wyprowadzenia grupy z pływalni, 19) nadzór nad używanym sprzętem i utrzymywanie porządku w pomieszczeniach magazynku sprzętu, 20) prowadzenia na bieżąco dokumentacji prowadzonych zajęć, jeśli taka będzie konieczna, 21) prowadzący zajęcia ma obowiązek podporządkowania się poleceniom ratowników oraz pracowników pływalni, 22) w przypadku stwierdzenia poważnych uchybień w zakresie przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie pływalni - kierownik pływalni lub ratownik mają prawo wydać zakaz dalszego korzystania grupie z pływalni jak również do usunięcia grupy z pływalni. 23) osoby prowadzące zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w zakresie nauki pływania w miejscu i czasie świadczenia usług. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz.857 z późn. zm),ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Ilość posiadanych zasobów rzeczowych przewidywanych do wykorzystania przy realizacji pzredmiotu zamówienia (t.j. m.in. makarony, deski, ósemki) - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską siłowni na terenie kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą instruktorską siłowni w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. W/w usługi dotyczą: a) prowadzenie zajęć / treningów personalnych na siłowni wg harmonogramu, b) kompleksowa opieka nad klientami zajęć na siłowni, c) układanie treningów personalnych, prowadzenie testów, pomoc w układaniu diet. 1)Siłownia czynna jest od poniedziałku do soboty. Szczegółowy harmonogram godzin pracy siłowni stanowić będzie załącznik do umowy. Powyższe terminy pracy siłowni mogą ulec zmianie z uwagi na wakacje, przerwy techniczne obiektu oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 2) Zamawiający będzie niezwłocznie informował Wykonawcę o wszystkich zmianach w harmonogramie zajęć siłowni. 3) Opłaty za korzystanie z siłowni (zakup biletów jednorazowych czy karnetów) uiszczane będą w kasie pływalni znajdującej się w holu i stanowić będą dochód Zamawiającego. Instruktor siłowni, jak i żadna inna osoba poza kasjerem nie może pobierać żadnych opłat. 4) Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane,według potwierdzonego wykazu godzin przepracowanych w danym miesiącu, zgodnie z załącznikiem Nr 11 do SIWZ. Szacunkowo przyjmuje się 2 500 godzin rocznie. 5) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie z uwagi na wakacje, przerwy w funkcjonowaniu siłowni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią, itp. oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 2. W celu realizacji przedmiotu usługi, o której mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) nadzoru dotyczącego przestrzegania obowiązującego u Zamawiającego regulaminu korzystania z siłowni przez instruktorów oraz osoby korzystające z siłowni, 2) przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie siłowni, utrzymania w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu na siłowni, 3) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie siłowni, 4) instruktorzy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania wymaganych aktualnych uprawnień zgodnych z aktualnymi przepisami, 5) złożenia Zamawiającemu kopii harmonogramu pracy na każdy kolejny miesiąc kalendarzowy w terminie co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca, 6) układania treningów personalnych, pomoc w układaniu diet, 7) prowadzenia zajęć / treningów personalnych na siłowni wg harmonogramu, 8) kompleksowej opieki nad klientami/ uczestnikami zajęć na siłowni, 9) prawidłowego korzystania z udostępnionych mu pomieszczeń zgodnie z umówionym przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie higieniczno-sanitarnym, 10) prawidłowego korzystania z przekazanego mu sprzętu oraz utrzymanie go w należytym stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym, 11) dbania o sprzęt będący wyposażeniem siłowni i ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt, 12) posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 13) posiadania odpowiednich uprawnień do przeprowadzania zajęć, 14) niezwłocznego zgłaszania wszelkich awarii Zamawiającemu, 15) pozyskiwania uczestników zajęć poprzez np. stosowną reklamę, 16) przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialność za uczestników zajęć w czasie ich trwania. 17) powiadomienia o każdej zmianie osób wykonujących w/w usługi. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy zawartej po zakończeniu przetargu. 4. Do zadań instruktora prowadzącego zajęcia należeć będzie m. in.: 1) zapoznanie uczestników zajęć z postanowieniami regulaminu siłowni oraz czuwanie nad jego ścisłym przestrzeganiem, 2) sprawdzanie ważności posiadanych karnetów oraz biletów jednorazowych osób ćwiczących przed rozpoczęciem ćwiczeń, 3) każdorazowe sprawdzenie sprawności technicznej i kompletności urządzeń oraz sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom zajęć, 4) zapoznanie uczestników zajęć z instrukcją prawidłowego i bezpiecznego używania urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom, 5) nauka prawidłowego posługiwania się sprzętami na siłowni, 6) przestrzeganie i realizacja zapisów zawartych umów przez Zamawiającego z podmiotami zewnętrznymi (typu Benefit Systems, Vanity Style, Fitflex, OK. System) w zakresie związanym z realizacją usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie umowy, np. obsługa klientów w/w firm, prowadzenie rejestracji wizyt użytkowników poprzez wpisy do odpowiednich formularzy. 7) dostosowanie rodzaju i intensywności zadanych ćwiczeń w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczących, 8) prowadzenia zajęć w sposób zgodny z przepisami, zasadami bezpieczeństwa i dobrą praktyką, 9) ustawiczna kontrola zachowania uczestników grupy w czasie całego pobytu na siłowni, 10) nadzorowanie ilości sprzętu przeznaczonego dla osób korzystających z zajęć, w przypadku zniszczenia lub kradzieży mienia będącego własnością Zamawiającego należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować Zamawiającego, uprzednio podejmując wszelkie czynności mające na celu zminimalizowanie szkody poniesionej przez Zamawiającego. 11) czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników i prawidłowym wykonaniem wcześniej zadanych ćwiczeń, 12) przed zakończeniem pobytu wyegzekwowanie od uczestników złożenia w wyznaczonym miejscu sprzętu sportowego, 13) nadzór stanu technicznego używanego sprzętu i wyposażenia oraz dokonywanie bieżących napraw, konserwacji obsługiwanego sprzętu, 14) utrzymywanie porządku w pomieszczeniach siłowni, 15) w przypadku stwierdzenia poważnych uchybień w zakresie przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie siłowni - instruktor ma prawo do zakazania dalszego korzystania z siłowni, 16) każdorazowe zgłaszanie awarii Zamawiającemu i jednoczesne podejmowanie działań zmniejszających następstwa awarii. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz.857 z późn. zm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Ilość w latach doświaczenia Wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia o podobnym charakterze - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.