eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Chorzów: Zakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 10124 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. Warość szacunkowa zamówienia netto wynosi ok.: 72 000,00 zł tj. ok.17 912,23 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie przetargowej oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment może być wprowadzony do obrotu zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Jednocześnie, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta przetargową zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom bądź zaświadczeń wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu gospodarczego w kraju lub w obszarze gospodarczym UE. W zależności od oferowanego asortymentu należy załączyć do oferty certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki dla preparatów chemicznych. Dla asortymentu, którego skład lub przeznaczenie nie nakłada na Wykonawcę ustawowego obowiązku posiadania zaświadczeń potwierdzających jakość lub potwierdzających dopuszczenie do obrotu Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę w ofercie przetargowej oświadczenia Wykonawcy: - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - oświadczenia o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W celu podpisania umowy z wybranym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą zamawiający żąda od Wykonawcy zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 14 ustawy przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, celem weryfikacji czy złożone w ofercie przetargowej podpisy posiadają moc wiążącą strony umowy. 2. Wykaz podwykonawców z wyszczególnieniem części zadania, którą będzie wykonywał podwykonawca ( załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dołączeniem kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, a dotyczącej realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dane ilościowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego, w związku z czym zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 20% w ramach wartości umowy(czyli kosztem asortymentu nie kupowanego, lub kosztem zmniejszenia ilości asortymentu dotychczasowego). W przypadku zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu powyżej przewidywanej normy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen proponowanych w ofercie przetargowej. Niniejsze zmiany regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul. Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji różnych typów powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji różnych typów powierzchni. Wartość szacunkowa netto ok. 21 609 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mopy, sprzęt do mycia podłóg i inny do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy, sprzęt do mycia podłóg i inny do utrzymania czystości. Wartość szacunkowa netto ok. 10 402 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły chemii gospodarczej i pozostały sprzęt do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły chemii gospodarczej i pozostały sprzęt do utrzymania czystości. Wartość szacunkowa netto ok. 22 310 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki. Wartość szacunkowa netto ok. 18 012 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.