eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierzwnikKompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych gminy Bierzwnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Bierzwnik: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych gminy Bierzwnik
Numer ogłoszenia: 101260 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26627 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 768 01 30, faks 95 768 01 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych gminy Bierzwnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej: a) Budżetu Gminy Bierzwnik, b) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bierzwniku, c) Szkoły Podstawowej w Zieleniewie, d) Szkoły Podstawowej w Łasku, e) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Bierzwniku, f) Gminnego Ośrodka Kultury w Bierzwniku, g) Gminnej Biblioteki Publicznej w Bierzwniku, h) Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bierzwniku. 2.W/w obsługa obejmuje prowadzenie rachunków podstawowych jak i rachunków pomocniczych 3. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowę na warunkach wynikających z przeprowadzanego postępowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1 Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, 4.2 Realizacja przelewów w formie papierowej (wewnętrznych i do innych banków), 4.3 Realizacja przelewów w formie elektronicznej (wewnętrznych i do innych banków), 4.4 Przyjmowanie wpłat gotówkowych (zapewnienie możliwości codziennego odprowadzania gotówki na dowolne rachunki zamawiającego i podległych jednostek w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00), 4.5 Dokonywanie wypłat gotówkowych 4.6 Przygotowywanie dziennych wyciągów bankowych w formie papierowej do prowadzonych rachunków bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego. 4.7 Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek zamawiającego i jednostek podległych. 4.8 Wykonawca prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków w postaci oprocentowania rachunków bieżących i pomocniczych, lokat terminowych. 4.9 Udzielenie w rachunku bieżącym budżetu Gminy, odnawialnego kredytu krótkoterminowego do wysokości określonej na dany rok przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. 4.10 Elektroniczna obsługa kont bankowych. 4.11 Wydawania blankietów czekowych. 4.12 Udostępnienie usługi HOME BANKING. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za: 5.1 Otwieranie i zamykanie rachunków bankowych. 5.2 Wpłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bieżące i pomocnicze. 5.3 Realizację przelewów wewnętrznych między rachunkami budżetu Gminy i jednostek podległych. 5.4 Sporządzanie wyciągów bankowych. 5.5 Wydawanie zaświadczeń i opinii. 5.6 Realizację przelewów wewnętrznych w formie elektronicznej i papierowej. 6. Jednostki organizacyjne Gminy będą miały prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi zgodnie z niniejszą SIWZ i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfikacji jednostki tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 8. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy. 9. Wykonawca będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych wskazanych przez zamawiającego. 11. Wykonawca prowadzący obsługę stworzy możliwość automatycznego lokowania, na koniec każdego dnia roboczego, nadwyżki środków pieniężnych znajdujących się na rachunku podstawowym, jeśli przekroczą one wartość 100.000,00 zł w formie lokat terminowych według następujących zasad: - codziennie na lokaty 1 - dniowe (nocne), pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym, - w piątki lub dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy na lokaty odpowiednio 2,3,4 lub 5-cio dniowe, pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 13. Przy możliwości udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wyliczenia oferty należy przyjąć kwotę kredytu 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) na okres 10 miesięcy, przeznaczoną na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego; szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - kredyt będzie uruchamiany w każdym roku budżetowym na wniosek Zamawiającego na podstawie upoważnienia zawartego na dany rok budżetowy, - termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - Zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kwota oprocentowania kredytu będzie oprocentowana wg zmiennej stopy procentowej równej: (stała marża podana w ofercie)+WIBOR 1M; oprocentowanie w danym miesiącu będzie równe: (stała marża podana w ofercie)+WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedniego, - za każdorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Bank pobiera jednorazowa prowizję w wysokości określonej w ofercie przy czym wysokość prowizji nie może przekroczyć 0,30 % kwoty kredytu, - odsetki będą naliczane za każdy dzień, od wykorzystanej kwoty kredytu i będą pobierane z rachunku bieżącego Gminy raz w miesiącu. 14. Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:45 powinny być realizowane w tym samym dniu. 15. Wdrażanie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek (Gmina, jednostki organizacyjne) w formie bankowości internetowej lub HOME BANKINGU w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu. 16. Wymagania wobec systemu bankowości elektronicznej - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie z możliwością wydruków wyciągów bankowych, - pełna informacja o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, z możliwością ich drukowania, - system w wersji on-line, - dostęp do systemu poprzez hasła..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, ul. Strzelecka 2, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95604,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123682,52

  • Oferta z najniższą ceną: 123682,52 / Oferta z najwyższą ceną: 123682,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.