Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Spytkowice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją
budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks.Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14.
Numer ogłoszenia: 101262 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks.Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, które obejmują następujący zakres: Zadanie nr 1 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1, a) charakterystyka obiektu z wyłączeniem sali gimnastycznej i jej zaplecza socjalno - szatniowego: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze ok. 10 184,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 968,75 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego, - zmiana konstrukcji dachu nad częścią budynku, wymiana całości pokrycia dachowego - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - instalacja kolektorów słonecznych - dobudowa wiatrołapu z częścią sanitarną - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego Zadanie nr 2 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Ryczowie, ul. Szkolna 18 a) charakterystyka obiektu: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze około 10006,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 1 250,77 m2, kąt nachylenia dachu - dach płaski oraz do 5 %, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - zaprojektowanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej nad całym budynkiem, - nadbudowa 1 kondygnacji w części istniejącego budynku - częściowa wymiana stolarki okiennej - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana instalacji odgromowej - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - instalacja kolektorów słonecznych - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego Zadanie nr 3 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Spytkowicach, ul. Szkolna 14. a) charakterystyka obiektu: Budynek o całkowitej kubaturze około 24 477,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 2 941,00 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - remont i modernizacja dachu, wymiana pokrycia dachowego - częściowa zmiana konstrukcji stropu wraz z wymianą konstrukcji dachu i pokrycia od strony wschodniej, - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., gaz, co, wymiana pieców, - instalacja kolektorów słonecznych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) - sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego, Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie na projektowanych obiektach celem zapoznania się ze stanem istniejącym obiektów. Zamawiający dysponuje częścią dokumentacji archiwalnej, która jest do wglądu w Urzędzie Gminy pok. nr 22 w godzinach pracy Urzędu. 2. Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektów budowlanych w branżach: a) architektonicznej, b konstrukcyjnej, c) instalacja wod. - kan., gaz, co, d) instalacja elektryczna, oświetlenia wnętrz w budynkach e) instalacja odgromowa f) zagospodarowanie terenu Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla całego przedsięwzięcia inwestycyjnego. w ilości 5-ciu egz. dla każdej z branż 2 ) opracowanie projektów wykonawczych w branżach: a) architektonicznej, b konstrukcyjnej, c) instalacja wod. - kan., gaz, co, d) instalacja elektryczna, oświetlenia wnętrz w budynkach e) instalacja odgromowa f) zagospodarowanie terenu wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w razie potrzeby uzupełnienie szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez koniecznych dodatkowych opracowań w ilości 6-ciu egz. dla każdej z branż 3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych w 1 egz.,dla każdej z branż 4) wykonanie przedmiarów robót, na podstawie definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz . U. z 2004r., Nr 130, poz.1389) - w 1 egz. dla każdej z branż, 5) opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz . U. z 2004r., Nr 130, poz.1389) - w 1 egz. dla każdej z branż, 6) informacja BIOZ zgodnie z wymogami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) - w 1 egz., 7) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2008 r., Nr 201, poz. 1240), 8) sporządzenie audytu energetycznego określającego zakres prac zmierzających do zmniejszenia zapotrzebowania na ciepło w budynkach i ograniczeń emisji CO2 9) opracowanie dokumentacji technicznych w zakresie ekspertyzy konstrukcyjno - budowlanej do celów projektowych 10) wykonanie badań geotechnicznych 11) sporządzenie projektu kolorystyki elewacji 12) sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej obejmującej projekt architektoniczno - budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, inf. bioz, 13) opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ze złożeniem, w imieniu Zamawiającego wniosku o tę decyzję..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (tekst jednolity Dz. U z 2013r, poz. 907 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych spełniający warunki i wymagania opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zasada spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykaże wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie w tym: Wykonawca wykaże, co najmniej 2 usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, polegających na sporządzeniu wielobranżowego projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym budynku użyteczności publicznej, którego przedmiotem była budowa nowego obiektu lub przebudowa obiektu istniejącego w tym co najmniej jeden na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów. Zasada spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia: projektanta w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, projektanta posiadającego uprawnienia w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, (teleinformacyjnych) Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu i oświadczeń. Zasada spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 300.000 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu. Zasada spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, kalkulacja wykonania prac projektowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego niezwłocznie w formie pisemnej; c) zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu z wyłączeniem sali gimnastycznej i jej zaplecza socjalno - szatniowego: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze ok. 10 184,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 968,75 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego, - zmiana konstrukcji dachu nad częścią budynku, wymiana całości pokrycia dachowego - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - instalacja kolektorów słonecznych - dobudowa wiatrołapu z częścią sanitarną - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze około 10006,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 1 250,77 m2, kąt nachylenia dachu - dach płaski oraz do 5 %, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - zaprojektowanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej nad całym budynkiem, - nadbudowa 1 kondygnacji w części istniejącego budynku - częściowa wymiana stolarki okiennej - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana instalacji odgromowej - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - instalacja kolektorów słonecznych - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Spytkowicach, ul. Szkolna 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu: Budynek o całkowitej kubaturze około 24 477,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 2 941,00 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - remont i modernizacja dachu, wymiana pokrycia dachowego - częściowa zmiana konstrukcji stropu wraz z wymianą konstrukcji dachu i pokrycia od strony wschodniej, - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., gaz, co, wymiana pieców, - instalacja kolektorów słonecznych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) - sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacyjnej Żarnów - Bronów - Soczówki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na cele Białostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.