eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/27/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Poznań: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/27/2011
Numer ogłoszenia: 101278 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/27/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trzebuchów, gm. Osiek Mały. Część II: Wycena nieruchomości stanowiącej tzw. Obiekt Rolny Sokołowo, gm. Witkowo. Część III: Wycena 2 działek obręb Przybrodzin, gm. Powidz. Część IV: Wycena działki pod zabudowę mieszkaniową obręb Wieruszew, gm. Kazimierz Biskupi Część V: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Pobiedziska, gm. Pobiedziska Część VI: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Siemowo, gm. Gostyń. Część VII: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu użytkowego oraz wycena nieruchomości położonej Leszno-Gronowo, gm. Leszno. Część VIII: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Uścikówiec, gm. Oborniki Część IX: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kociałkowa Górka, gm. Pobiedziska Część X: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku nieruchomości położonej w obrębie Kociałkowa Górka, gm. Pobiedziska Część XI: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w m. Trzaskowo gm. Czerwonak wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali oraz wycena tych lokali. Część XII: Wykonanie operatu ustalającego nowe udziały w nieruchomości wspólnej. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali w celu założenia kartoteki lokali i wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość lokalu mieszkalnego. Lokal w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 151/1 Część XIII: Wykonanie 3 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń, Gorzycko gm. Międzychód. Część XIV: Wycena nieruchomości rolnej pod nazwą Nieruchomość Wolkowo, położonej w obrębie Drzeczkowo gm. Osieczna. Część XV: Sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości lokalowych w miejscowość Aniołka, Aniołka II, gm. Trzcinica; Wysocko Wielkie gm. Ostrów Wlkp. Część XVI: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Piersko i Wierzchaczewo gm. Kaźmiewrz. Część XVII: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Łężeczki gm. Chrzypsko Część XVIII: Wycena nieruchomości połozonych w obrębie Gizałki, Leszczyca, Obory Kolonia, Orlina Duża, gm. Gizałki; obrębie Brzóstków, gm. Żerków; obrębie Garki gm. Odolanów. Część XIX: Wycena nieruchomosi położonych w obrębie Borowiec gm. Kórnik Część XX: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Krześlice gm. Pobiedziska Część XXI: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Zbarzewo gm. Włoszakowice. 1. Jeśli w danej części inaczej nie określono, to wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia sporządzi odrębne operaty szacunkowe w ramach poszczególnych części zamówienia - dla każdej nieruchomości. 2. Wycena dokonana musi być na piśmie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości będącej przedmiotem wyceny. Każdy operat szacunkowy dostarczony musi być w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego. Zamawiający preferuje i oczekuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego, chyba, że przedmiot wyceny lub inne okoliczności uzasadniają wybór przez Wykonawcę innego podejścia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego uzasadnienia zastosowania innego podejścia. Przy wycenie nieruchomości o powierzchni pow. 50 ha, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ocenę punktową nieruchomości. 3. Inwentaryzację wykonać musi osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 4.Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonanie usługi. W treści faktury Wykonawca dla celów obowiązkowej rejestracji faktur obcych VAT zamieści adnotację o wykonaniu usługi odnoszącej się odpowiednio do: nieruchomości przeznaczonej na cele rolnicze względnie nieruchomości przeznaczonej na cele nierolnicze. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, określonymi przez Polską Federację Rzeczoznawców Majątkowych oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany bez uwag po zweryfikowaniu operatów ze strony zamawiającego. 8. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Wykonawca dysponuje rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającym świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 1.2. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (dotyczy tylko VII, XI, XII części zamówienia, gdzie konieczne jest wykonanie inwentaryzacji lokali).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 0160/POZ/27/2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, recepcja (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trzebuchów, gm. Osiek Mały..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obręb Trzebuchów, gm. Osiek Mały - działki nr 47, 61, 227, 228, 229 o łącznej pow. 15,0500 ha; zapisanych w KW Nr KN1K/00000154/5, KN1K/00000160/0, KN1K/00000158/3, KN1K/00000159/0 prowadzonych przez SR WKW w Kole. W nieobowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego działka nr 47 przeznaczona była jako mieszkalnictwo zagrodowe i uprawy polowe, działka nr 61 to istniejący rów, a działki nr 227, 228, 229 przeznaczone były pod uprawy polowe. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działki nr 227, 228, 229 przeznaczone są jako tereny rolnicze, działka nr 47 jako tereny rolnicze i wielofunkcyjnego rozwoju. Działki posiadają bezpośredni dojazd z drogi publicznej. 2) Obręb Trzebuchów, gm. Osiek Mały - działka nr 48/6 o pow. 4,8100 ha; zapisanej w KW Nr KN1K/00002458/0 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W nieobowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego działka przeznaczona była jako mieszkalnictwo zagrodowe i uprawy polowe. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka przeznaczona jest jako tereny rolnicze i wielofunkcyjnego rozwoju. Działka posiada bezpośredni dojazd z drogi publicznej. 3) Obręb Trzebuchów, gm. Osiek Mały - działka nr 105/1 o pow. 0,0800 ha; zapisanej w KW Nr KN1K/00029948/0 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W nieobowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego działka przeznaczona była jako tereny łąk. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka przeznaczona jest jako tereny wielofunkcyjnego rozwoju, łąki i tereny rolnicze. Działka posiada dojazd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości stanowiącej tzw. Obiekt Rolny Sokołowo, gm. Witkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obręb Sokołowo, gm. Witkowo - działki nr 73/4, 73/6, 74/3, 74/5, 74/6, 75/3, 75/4, 75/5, 75/7, 79/4, 99, 100, 101, 102, 104, 105, 106, 107, 110, 111 o łącznej pow. 99,9900 ha dla których powadzone są KW nr KN1S/00006879/2, KN1S/00007019/3, KN1S/00013332/8, KN1S/00039904/7 przez SR WKW w Słupcy. Działka nr 75/7 o pow. 0,6300 ha stanowi podwórze gospodarstwa na którym znajdują się następujące środki trwałe: Świniarnia, Chlewnia macior, Drenowanie gruntów, Ogrodzenie-parkan, betonowe, siatka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena 2 działek obręb Przybrodzin, gm. Powidz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obręb Przybrodzin gm. Powidz - działka nr 14/21 pow. 7,0300 ha; zapisana w KW Nr KN1S/00022436/3, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Powidz nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako strefa rozwoju rekreacji . Działka o kształcie regularnym, posiada bezpośredni dostęp do drogi wojewódzkiej relacji Powidz- Orchowo od strony południowej, od strony północnej- działka o takim samym przeznaczeniu , od wschodu las, od zachodu grunty rolne i zabudowane, na dzień oględzin nieużytkowana. 2. Obręb Przybrodzin gm. Powidz - działka nr 14/20 pow. 6,1900 ha; zapisana w KW Nr KN1S/00022436/3, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Powidz nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako strefa rozwoju rekreacji. Działka o kształcie regularnym, posiada dojazd z drogi gruntowej, od strony południowej - działka o takim samym przeznaczeniu, od strony północnej- działka rolnicza, od wschodu las, od zachodu grunty rolne i zabudowane, na dzień oględzin nieużytkowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena działki pod zabudowę mieszkaniową obręb Wieruszew, gm. Kazimierz Biskupi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Wieruszew gm. Kazimierz Biskupi - działka nr 161/26 o pow. 12,9343 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00038970/9 prowadzonej przez SR WKW w Koninie. Dla nieruchomości brak aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kazimierz Biskupi nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako Zabudowa mieszkaniowo- usługowa. Działka o kształcie regularnym, posiada dojazd z drogi gruntowej, od strony północnej - zabudowa mieszkaniowa, od południa były zakład szklarniowy, na dzień oględzin nie uprawiane rolniczo - nieużytek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Pobiedziska, gm. Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako: - działka nr 2 o pow. 1,1469 ha położona w obrębie Pobiedziska, miasto Pobiedziska, zapisana w KW nr PO1G/00030765/4 w SR w Gnieźnie. Dla w/w działki w dniu 14.02.2011 została wydana decyzja Nr 055/11 o warunkach zabudowy, w której ustala się inwestycję polegającą na realizacji kompleksu handlowo-usługowego, obejmującego stację paliw z myjnią, sklepy handlowe całodobowe, punkty usługowe, gastronomię oraz maszty reklamowe. Wycenę powyższej działki wykonać należy zgodnie przeznaczeniem opisanym w wyżej przywołanej decyzji dla celów sprzedaży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Siemowo, gm. Gostyń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej, nieruchomości położonej w obrębie Siemowo gm. Gostyń, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako działka nr 371/19, o powierzchni 0,5100 ha, w tym grunty borne w klasie RIVa - 0,5100 ha. Nieruchomość należy wycenić zgodnie z funkcją określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gostyń - grunty orne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu użytkowego oraz wycena nieruchomości położonej Leszno-Gronowo, gm. Leszno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności operatu szqacunkowego z ustaleniem wartości rynkowej lokalu: -- lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 48,87 m2 położony w budynku nr 6, przy ul. B. Jeziorkowskiej w miejscowości Leszno-Gronowo, gm. Leszno, z udziałem w działce nr 239/42 i 238/43 o łącznej powierzchni 0,1614 ha i częściach wspólnych wynoszących 4887/150050, KW nr PO1L/00045831/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Uścikówiec, gm. Oborniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako: - działka numer 11/3 o pow. 0,2800 ha położona w obrębie Uścikówiec gmina Oborniki zapisana w KW nr PO1O/00018215/2 Dla w/w działki Burmistrz Obornik w dniu 29.10.2008r wydał decyzję (UGG/7331/474/2008) o warunkach zabudowy na budynek mieszkalny jednorodzinny wolnostojący z garażem na terenie działki. Przez teren działki przebiega napowietrzna linia energetyczna. Ponadto na działce ustanowiona jest służebność przejazdu i przechodu na rzecz właściciela działki nr 11/5 w pasie o szerokości 5m od strony granicy z działką 12/2. Wycenę powyższej działki sporządzić należy zgodnie z wydaną decyzją o warunkach zabudowy celem sprzedaży nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kociałkowa Górka, gm. Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako: - działka nr 10/14 o pow. 7,3017 ha położona w obrębie Kociałkowa Górka, gmina Pobiedziska zapisana w KW nr PO1G/00025513/5 w SR w Gnieźnie. Dla w/w nieruchomości brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieobowiązującym planie działka przeznaczona była w części pod tereny upraw polowych, w części pod tereny łąk i pastwisk. Działka w części znajdowała się na obszarze postulowanych zbiorników wodnych. Działka w części znajdowała się na obszarze zagrożenia wód wgłębnych Wielkopolskiej Doliny Kopalnej. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy działka przeznaczona jest w części pod strefę II rolno - przyrodniczą (ciągi ekologiczne), w części pod strefę III przyrodniczą (tereny zieleni, lasy). Działka znajduje się w specjalnym obszarze ochrony siedlisk Natura 2000. Część działki znajduje się w parku krajobrazowym, część w otulinie parku krajobrazowego. Wycenę powyższej działki wykonać należy zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla celów sprzedaży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku nieruchomości położonej w obrębie Kociałkowa Górka, gm. Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości położonej w m. Kociałkowa Górka. Gmina Pobiedziska Budynek mieszkalny nr 10 położony na działce nr 39/14 o pow. 0,0847 ha, z KW PO1G/00038893/6 prowadzonej prze Sąd Rejonowy w Gnieźnie, (nr inwent. 110/22/163)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w m. Trzaskowo gm. Czerwonak wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali oraz wycena tych lokali..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokali z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeń stwierdzając, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych) oraz wykonanie. operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. W przypadku gdy budynki gospodarcze położone są na tej samej działce co lokal mieszkalny, należy podać w operacie wartość tego budynku. Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalnej podpisany przez najemcę. Rzuty lokali z przynależnościami należy wykonać w trzech egzemplarzach Trzaskowo Gm Czerwonak a. Trzaskowo 3/1 _ najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 3 ( nr inwentarz. 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 40,80 m2 położony na działce nr 448/3 o pow. 0,1421 ha , zapisana w KW PO1P/00148422/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Udział w części wspólnej gruntu wynosi 474/1896 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 6,60 m2 położony na tej samej działce. b. Trzaskowo 3/2 _ najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 3 ( nr inwentarz. 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 40,80 m2 położony na działce nr 448/3 o pow. 0,1421 ha , zapisana w KW PO1P/00148422/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Udział w części wspólnej gruntu wynosi 474/1896 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 6,60 m2 położony na tej samej działce. c. Trzaskowo 3/3_ najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 3 ( nr inwentarz. 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 40,80 m2 położony na działce nr 448/3 o pow. 0,1421 ha , zapisana w KW PO1P/00148422/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Udział w części wspólnej gruntu wynosi 474/1896 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 6,60 m2 położony na tej samej działce. d. Trzaskowo 3/4 _ najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 3 ( nr inwentarz. 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 40,80 m2 położony na działce nr 448/3 o pow. 0,1421 ha , zapisana w KW PO1P/00148422/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Udział w części wspólnej gruntu wynosi 474/1896 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 110/2/2/+3) o powierzchni użytkowej 6,60 m2 położony na tej samej działce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie operatu ustalającego nowe udziały w nieruchomości wspólnej. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali w celu założenia kartoteki lokali i wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość lokalu mieszkalnego. Lokal w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 151/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2000r nr 80 poz. 903 z zm.). Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokali. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość dwóch nieruchomości lokalowych wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. (Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalnej podpisany przez najemcę) 1. Ustalenie nowego udziału nieruchomości wspólnej w budynku 16 rodzinnym, położonym w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 151/1, w którym już nastąpiło wyodrębnienie 15 lokali mieszkalnych z uwzględnieniem powierzchni przynależnych - piwnic. Nieruchomość położona jest na działce nr 3/7 o pow. 0,0553 ha zapisana w KW PO1P/00109686/ prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu. Powierzchnię użytkową sprzedanych lokali mieszkalnych wraz z piwnicą należy przyjąć z aktów notarialnych przenoszących własność lokali. 2. wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego Naramowicka 151/1 wraz z powierzchnią przynależną - piwnice. Wykonany operat określający nowy udział na nieruchomości wspólnej stanowić będzie załącznik do wniosku do sądu w sprawie ustalenia prawidłowych udziałów na tej nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie 3 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń, Gorzycko gm. Międzychód..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 195, 196 o łącznej o pow. 0,200 ha, w obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania działka stanowi projektowane tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wraz z towarzyszącymi usługami nieuciążliwymi b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 168 o łącznej o pow. 0,100 ha, w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego działka stanowi tereny zabudowy mieszkalnej lub letniskowej i położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i w obszarze NATURA 2000, c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Gorzyń gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 192 o łącznej o pow. 0,100 ha, w obowiązującym studium działka stanowi projektowane tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz towarzyszących usług nieuciążliwych oraz położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszarze NATURA 2000. mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego lub aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wycena nieruchomości rolnej pod nazwą Nieruchomość Wolkowo, położonej w obrębie Drzeczkowo gm. Osieczna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie, dla celów sprzedaży, wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości rolnej p. n. Nieruchomość Wolkowo o powierzchni 70,9748 ha, w skład której wchodzą: - działki nr: 5, 20/2, 31/2, położone w obrębie Drzeczkowo, gmina Osieczna, dla których w Sądzie Rejonowym w Lesznie prowadzona jest księga wieczysta nr PO1L/00022361/8, - działka nr 239 położona w obrębie Drzeczkowo, gmina Osieczna, dla której w Sądzie Rejonowym w Lesznie prowadzona jest księga wieczysta nr PO1L/00048715/3, - działki nr 302, położona w obrębie Drzeczkowo, gmina Osieczna, dla której w Sądzie Rejonowym w Lesznie prowadzona jest księga wieczysta nr PO1L/00048716/0, - drzewostan..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości lokalowych w miejscowość Aniołka, Aniołka II, gm. Trzcinica; Wysocko Wielkie gm. Ostrów Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości lokalowych (4 lokali mieszkalnych i przynależnych pomieszczeń gospodarczych wraz z udziałem w gruncie): a) Lokal mieszkalny nr 4 w budynku mieszkalnym nr 3, w miejscowości Aniołka II, gm. Trzcinica wraz z przynależnym udziałem w gruncie działka nr. 825/10 o pow. 0,2897 ha. b) Lokal mieszkalny nr 5 w budynku mieszkalnym nr 3, w miejscowości Aniołka II, gm. Trzcinica, wraz z przynależnym boksem gospodarczym i udziałem w gruncie działka nr 825/10 o pow. 0,2897 ha. c) Lokal mieszkalny nr 6 w budynku mieszkalnym nr 3, w miejscowości Aniołka, gm. Trzcinica wraz z przynależnym boksem gospodarczym i udziałem w gruncie działka nr 825/10 o pow. 0,2897 ha. d) Lokal mieszkalny nr 3 w budynku mieszkalnym nr 5 przy ul. Sadowskiej, w miejscowości Wysocko Wielkie, gm. Ostrów Wlkp. wraz z przynależną piwnicą, boksem gospodarczym i udziałem w gruncie działka nr 130/9 o pow. 0,1974 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Piersko i Wierzchaczewo gm. Kaźmiewrz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla potrzeb sprzedaży określenie wartości rynkowej nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębach Piersko i Wierzchaczewo gm. Kaźmierz o łącznej pow.97,8117 ha oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 7 o pow. 0,8100 ha, 8 o pow.38,6500 ha, 19/1 o pow.13,6300 ha, 25/4 o pow.19,0017 ha, 83 o pow.25,7200 ha zapisanej w KW nr PO1A/00000270/2 i KW nr PO1A/00000271/9 Sądu Rejonowego w Szamotułach. W skład nieruchomości wchodzą następujące budowle : część melioracje-nr inw.226/05/29. W nieaktualnym już planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego Gminy Kaźmierz n/w działki przeznaczone były pod : - działki nr 7, 8, 19/1, 25/4, 83 - rola. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kaźmierz dla n/w działek przewiduje następujące funkcje : - działka nr 7 - tereny rolne; - działki nr 8, 25/4, 83 - rola; - działka nr 19/1 - rola, tereny zieleni urządzonej, droga układu podstawowego. Przez nieruchomość przebiega linia elektroenergetyczna. Ponadto należy dokonać oceny punktowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Łężeczki gm. Chrzypsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości z udokumentowanymi złożami kruszywa naturalnego położonej w obrębie Łężeczki, gmina Chrzypsko Wielkie oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 49/6, 49/5, 49/4, 49/3 (dawna 49/2) o łącznej powierzchni 55,5224 ha. Przy sporządzaniu operatu należy wykorzystać opracowanie badań geoelektrycznych - elektrooporowych, wykonanych dla rozpoznania budowy geologicznej przypowierzchniowych partii osadów czwartorzędowych, w razie koniczności należy dokonać próbnych odwiertów. Opracowanie dostępne jest u Zamawiającego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Chrzypsko Wielkie działka ta oznaczona została jako teren uprawa polowych bez prawa zabudowy. przestrzennego. Nieruchomość zapisana jest w KW nr PO2A/00040589/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Nieruchomość przeznaczona do sprzedaży w trybie przetargu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Gizałki, Leszczyca, Obory Kolonia, Orlina Duża, gm. Gizałki; obrębie Brzóstków, gm. Żerków; obrębie Garki gm. Odolanów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie osobnych operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej n/w nieruchomości położonych w gminach: Gizałki powiat pleszewski, gminie Żerków powiat jarociński, gminie Odolanów powiat ostrowski, woj. wielkopolskie. Gmina Gizałki. - obręb Gizałki, działka nr 536 o pow. 0,8800 ha, KW nr KZ1P/00013394/5 - obręb Leszczyca, działka nr 226/2 o pow. 0,4700 ha, KW nr KZ1P/00012097/6 - obręb Obory Kolonia, działka nr 264/3 o pow. 0,0500 ha, KW nr KZ1P/00012097/6 - obręb Orlina Duża, działka nr 95/5 o pow. 0,3000 ha, KW nr KZ1P/00012097/6 W/w księgi wieczyste prowadzone są przez SR WKW w Pleszewie. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gizałki działki posiadają przeznaczenie: działka nr 536 - tereny upraw polowych, działka nr 226/2 - tereny wiodącej funkcji zagrodowej istniejące i projektowane z usługami towarzyszącymi, działka 264/3 - ciągi ekologiczne o znaczeniu lokalnym wyłączone z zabudowy, działka 95/5 - tereny upraw polowych. Gmina Żerków. - obręb Brzóstków, działki nr 52/1 o pow. 3.6972 ha, 59/1 o pow. 4,5200 ha, 76 o pow. 1,0600 ha, KW nr KZ1J/00031535/2 prowadzona przez SR WKW w Jarocinie, nieruchomości obciążone są umową dzierżawy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Żerków w/w działki stanowią tereny upraw polowych. Gmina Odolanów - obręb Garki, działki nr 1131 o pow. 0,3000 ha, działka nr 1169 o pow. 0,4500 ha, KW nr KZ1W/00004597/7 prowadzona przez SR WKW w Ostrowie Wlkp. - obręb Garki, działki nr 633 o pow. 0,6800 ha, działka nr 635 o pow. 0,6700 ha, KW nr KZ1W/00051434/1 prowadzona przez SR WKW w Ostrowie Wlkp. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Odolanów działki stanowią tereny - pola, łąki, nieruchomości znajdują się na obszarze chronionego krajobrazu Wzgórza Ostrzeszowskie i Kotlina Odolanowska Natura 2000, Parku Krajobrazowego teren wyłączony z zabudowy, granica obszaru specjalnej ochrony ptaków, działki leżą na terenie górniczym Bogdaj- Uciechów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Borowiec gm. Kórnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanych położonych w obrębie Borowiec gmina Kórnik, zapisanych w KW nr PO1D/00046599/1 oznaczonych w ewidencji geodezyjnej jako działka: 1. numer 234/5 o pow. 0,0598 ha 2. numer 234/7 o pow. 0,0497 ha 3. numer 234/8 o pow. 0,0439 ha 4. numer 234/17 o pow. 0,1535 ha Dla w/w nieruchomości brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie działki przeznaczone były pod tereny usług turystyki - symbol UT. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki opisane są jako teren zainwestowany. Przedmiotowe działki znajdują się w granicach Obszaru Chronionego Krajobrazu. Wycenę powyższych działek wykonać należy zgodnie z funkcją określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy dla celów sprzedaży. Dla każdej z w/w pozycji wymagany jest odrębny operat szacunkowy. W ogólnej wartości nieruchomości należy odrębnie wykazać: - wartość gruntów - wartość nakładów poniesionych na tych gruntach Uwaga. Przed wejściem na teren wycenianych nieruchomości Wykonawca powinien skontaktować się ze Zleceniodawcą celem udostępnienia przedmiotu zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Krześlice gm. Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej, składającej się z dwóch działek o numerach 25 i 26, o łącznej powierzchni 49,5200 ha. Działki położone są w obrębie Krześlice gmina Pobiedziska, zapisane w KW nr PO1G/00034448/4 w SR w Gnieźnie. Dla w/w nieruchomości brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieobowiązującym planie działki przeznaczone były w części pod tereny upraw polowych, a w części pod wody. Działka nr 26 znajdowała się w granicach ochrony ekologicznej parków podworskich. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy działki przeznaczone są pod strefę II rolno - przyrodniczą (tereny użytkowane rolniczo). Działka nr 25 przeznaczona jest w części pod wody. Wycenę powyższych działek wykonać należy zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy dla celów sprzedaży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Zbarzewo gm. Włoszakowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla n/w działek przekazanych nieodpłatnie aktem notarialnym Rep. A nr 2335/01 z dnia 22.06.2001 r. na rzecz Gminy Włoszakowice w celu zwrotu równowartości wg. art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 19.10.1991 r.: - nr 233/6 o pow. 0,2030 ha, - nr 233/7 o pow. 0,0896 ha, - nr 259/1 o pow. 1,09 ha, - nr 260 o pow. 1,96 ha obręb Zbarzewo z przeznaczeniem na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych Gminy. Powyższe nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczone były w chwili przekazania na : - działka nr 259/1 - teren wysypiska wraz ze sortownią, przetwórstwem i utylizacją odpadów komunalnych, - działka nr 260 - teren oczyszczalni ścieków, - działki nr 233/7 i 233/6 - teren zabudowy zagrodowej z dopuszczeniem zabudowy jednorodzinnej pod budowę budownictwa komunalnego, Wg zaświadczenia Wójta Gminy Włoszakowice z dnia 23.06.2010 r. nw. nieruchomości: - działka o numerze geodezyjnym 260 zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą Nr VI/70/99 Rady Gminy Włoszakowice z dnia 30-06-1999r. Opublikowanym w Dzienniku Uchwał Województwa Wielkopolskiego Nr 57 poz. 1219 z dnia 13-08-1999r. określona jest symbolem Nos - teren oczyszczalni ścieków, - działki ozn. numerami geodezyjnymi 233/6, 233/7 zgodnie z obowiązującym studium zatwierdzonym uchwałą nr XXVIII/226/2006 z dnia 15.12.2005 r. oznaczone są symbolem tereny zabudowy wiejskiej, - działka ozn. numerem geodezyjnym 259/1 zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym uchwałą Nr XII/123/2000 z dnia 24-02-2000r. opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego Nr 30 poz. 342 z dnia 10-05-2001r. Oznaczone są symbolem Nuw - teren wysypiska śmieci oraz przetwórstwa i utylizacji odpadów Komunalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.