eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańMLEKO, TŁUSZCZE, SERY, PRODUKTY MLECZARSKIE, RYBNE I CIASTKARSKIE (Nr rej. Ż/19/12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Poznań: MLEKO, TŁUSZCZE, SERY, PRODUKTY MLECZARSKIE, RYBNE I CIASTKARSKIE (Nr rej. Ż/19/12)
Numer ogłoszenia: 101317 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MLEKO, TŁUSZCZE, SERY, PRODUKTY MLECZARSKIE, RYBNE I CIASTKARSKIE (Nr rej. Ż/19/12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, tłuszczy, serów, produktów mleczarskich, rybnych i ciastkarskich, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 17 niepodzielnych pakietach. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) codziennej dostawy mleka do godziny 600, również w soboty; 2) dostawy pozostałych produktów od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1300; 3) realizacji dostaw w ciągu 1-go dnia od złożenia zamówienia; 4) dostarczania produktów o okresie przydatności do spożycia w momencie dostawy nie krótszym niż 2/3 całego okresu przydatności, 5) dostarczania Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego przy każdorazowej dostawie; Zamawiający wymaga:: 1) Towar zgodny z Polskimi Normami. 2) Odnośnie pakietu nr 1 - Mleko świeże, bez obcych zapachów, słodkie, 3) Odnośnie pakietu nr 2 - Mleko w proszku - produkt nie może być zbrylony 4) Odnośnie pakietu nr 4 - Ser żółty twardy - towar dobrej jakości, bez oznak zepsucia, pleśni, ser żółty nadający się do krojenia krajalnicą 5) Odnośnie pakietu nr 12 - Masło - produkt bez obcych zapachów i oznak jełczenia, nadające się do krojenia nożem i porcjowania, nie może się kruszyć. 6) Odnośnie pakietu nr 13 i 14 - Margaryna - produkt bez obcych zapachów i oznak jełczenia. 7) Zaświadczenia, że środek transportu spełnia warunki higieniczno-sanitarne i może służyć do przewozu żywności. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli posiada środek transportu, spełniający określone warunki higieniczno - sanitarne i może służyć do przewozu żywności

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno - sanitarne i może służyć do przewozu żywności. 2) Certyfikat HACCP wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie o posiadaniu i przestrzeganiu systemu HACCP, wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności. (Dla firm dystrybucyjnych równoważny dokument).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem właściwego rejestru. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 171 i 174)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Mleko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko spożywcze świeże o 2% zawartości tłuszczu- szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Mleko w proszku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko w proszku -szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Śmietanka, śmietana ukwaszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śmietanka, śmietana ukwaszona - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Ser żółty twardy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser żółty twardy - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Sery topione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sery topione - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ser smażony twardy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser smażony twardy - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Sery kanapkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser Fromage op. jedn. 100g różne smaki - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Sery twarogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sery twarogowe - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 -Serki homogenizowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serki homogenizowane - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Serki grani.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serki typu grani - szczegółowy opis ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Masło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masło kostka twarda - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 -Margaryna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Margaryna kulinarna - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Olej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej jadalny uniwersalny - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Pozostałe ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makrela wędzona b/głów kl. I oraz płaty ze śledzi solone kl. I - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Przetwory rybne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rybki w sosie pomidorowym; Rybki w oleju; Paprykarz szczeciński - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Wyroby ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby ciastkarskie: Herbatniki PETIT BEURE; Wafle przekładane masą (owocową, śmietankową, czekoladową); Krakersy - szczegółowy opis oraz ilości podano w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.