Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Łódź: Wykonanie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej dla
III Szpitala Miejskiego im. dr K. Jonschera w Łodzi. Nr sprawy 16/2007
Numer ogłoszenia: 101320 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej dla III Szpitala Miejskiego im. dr K. Jonschera w Łodzi. Nr sprawy 16/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi pralniczej wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej dla III Szpitala Miejskiego im. dr K. Jonschera w Łodzi. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Poniżej 137.000 euro. Czas trwania umowy: trzy lata.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 PLN w formie zgodnej z przepisami..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 6. Zamawiający wymaga wypełnienia przez Wykonawcę formularz cenowego - załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z dostarczonym załącznikiem i w formie dopuszczonej przez Zamawiającego (rozdz. 8.3 pkt 1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Nie starszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Nie starszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. Nie starszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy sporządzone wg wzorów stanowiących załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5. Dokumenty stwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania usługi tj. - zezwolenie Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego (zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005r. (Dz.U. Nr 116, poz. 985), - oraz Certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikat Wyrobów ze znakiem bezpieczeństwa ekologicznego na stosowanie środków piorących, bądź inne dokumenty dopuszczające do stosowania środków piorących w praniu bielizny szpitalnej (np. pozytywne opinie PZH). 6. Wykaz wykonywanych usług (minimum trzy) w placówkach o podobnym charakterze (służba zdrowia), zgodnym z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - (zgodnie z załącznikiem nr 6). 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, o których mowa w ustawie z dnia 28.10.2002r. (Dz.U. Nr 199, poz. 1671) o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (samochody technicznie przygotowane do tego typu transportu) - załącznik nr 7. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że oferta obejmuje całość usług będących przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca spełnienia wymogi obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, jak również że Wykonawca zobowiązuje się do pakowania bielizny czystej w folie, zaś transport bielizny czystej i brudnej odbywać się będzie na wózkach jezdnych dostarczonych przez Wykonawcę bezpłatnie. 9. Oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa uwierzytelnioną notarialnie, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Najpóźniej dnia 21.06.2007 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscheer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr K. Jonschera ul. Milionowa 14 93-113 Łódź (pok. 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat pok. 110 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek 2025-2026
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.