eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKMP Szczecin - modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101329 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Szczecin: KMP Szczecin - modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505161-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 84841 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 810903040, ul. ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8211479, faks 91 8211477, e-mail zzp@szczecin.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KMP Szczecin - modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - I etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZ-2380-63/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35. 2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w pomieszczeniach piwnicznych, I i II piętra lewego skrzydła budynku A i przybudówki, w której mieszczą się sanitariaty z wykonaniem i montażem osprzętu instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, instalacji teletechnicznej oraz instalacji c.o., klimatyzacyjnej, wentylacyjnej, i wodociągowo-kanalizacyjnej. 3) Całość robót objęta jest decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1267/13 z dn.11.09.2013 r. 4) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie budowlanym wykonawczym, przedmiarach robót, szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna, które stanowią załącznik nr 6 do siwz. 5) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): CPV: 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji, CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, CPV: 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, CPV :45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 6) Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: o konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, o sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba , o instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. 7) Cena ofertowa powinna wynikać ze szczegółowych kosztorysów ofertowych opracowanych i wycenionych na podstawie przedmiarów robót i szczegółowych kosztorysów nakładczych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8) Cena oferty powinna odpowiadać zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach i szczegółowych kosztorysach nakładczych, dokumentacji projektowej, STWiOR i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629, 630 i 631 Kodeksu cywilnego. Zawiera ono ponadto koszty: a) prac towarzyszących takich jak: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, organizacja terenu budowy, wszelkie opłaty administracyjne związane z realizacją prac budowlanych, rozruchy instalacji i urządzeń, odbiory wykonanych robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, oraz inne koszty wynikające z projektu Umowy, w tym między innymi przeglądy gwarancyjne i serwis urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi, b) materiałów pomocniczych i sprzętu, nieujętych w kosztorysach nakładczych, a niezbędnych do wykonania robót ujętych w danej pozycji kosztorysowej. 9) W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie pozycje kosztorysowe zawarte w przedmiarach robót i szczegółowych kosztorysach nakładczych oraz wszystkie koszty związane z ich wykonaniem. 10) Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały waloryzacji podczas wykonywania umowy. 11) Zamawiający zastrzega, że uproszczone kosztorysy ofertowe mają być zgodne ze szczegółowymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych. 12) Zamawiający wymaga przedłożenia nie później niż 5 dni po podpisaniu umowy szczegółowych kosztorysów, opracowanych na podstawie załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarów robót i zgodnie z uproszczonymi kosztorysami ofertowymi. 13) Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w oparciu o art. 151 a uPzp. 14) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 15) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia. 16) Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 17 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 17) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 18) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 19) Podwykonawcy: Zamawiający dopuscił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331000-6, 45332000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2195121.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługi-Handel Rafał Zieliński, , ul. Moniuszki 35, 87-140, Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1 588 978,47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1 426 664,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2 092 936,08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.