Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101341 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Wrocław: "Usługi rozwoju oprogramowania firmy COIG"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
2228736100000, ul.
Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 777 90 23, faks
, e-mail
agnieszka.jurgielaniec@cui.wroclaw.pl,
anna.worsztynowicz@ciu.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cui.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi rozwoju oprogramowania firmy COIG"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUI/ZP/ZWR/23/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest ustalenie przez Strony warunków świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z rozwojem warstwy oprogramowania w użytkowanych przez Zamawiającego systemach informatycznych, których autorem jest Wykonawca tj. 1) systemu KSAT wdrożonego na podstawie umowy numer ZP/PO/158/2009/WIN z dnia 16 lipca 2010 r., 2) systemu KSAT wdrożonego na podstawie umowy numer CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r., 3) systemu KSAT GOP służącego do gospodarki odpadami komunalnymi powstałego w ramach umowy nr ZP/PN/38/2013/WIN z dnia 18 kwietnia 2013 r., 4) systemu Mdok wdrożonego na podstawie umowy numer ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r., 5) systemu ESO wdrożonego na podstawie umowy numer CUI/ZP/W/118/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r., 6) systemu PLIP wdrożonego na podstawie umowy numer 31/2013/WIN z dnia 8 listopada 2013 r. 2. Usługi związane z rozwojem warstwy oprogramowania, o których mowa w ust. 1 obejmują: 1) rozwój funkcjonalny ww. systemów informatycznych, polegający na wykonywaniu przez Wykonawcę zleconych przez Zamawiającego prac analityczno-programistycznych w łącznym wymiarze nie przekraczającym 3.000 (słownie: trzy tysiące) godzin (dalej "Prace Rozwojowe"), 2) tworzenia przez Wykonawcę brakującej dokumentacji do ww. systemów informatycznych (dalej "Dokumentacja Systemu") tj. dokumentacji użytkownika, administracyjnej, technicznej oraz dotyczącej przetwarzania danych osobowych, w łącznym wymiarze nie przekraczającym 180 (słownie: sto osiemdziesiąt) godzin (dalej "Prace Dokumentacyjne").
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72230000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT471600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 580068.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie może zostać wykonane wyłącznie przez jednego Wykonawcę: COIG S.A., ze względu na ochronę jego wyłącznych praw autorskich do oprogramowania, które ma być rozwijane w użytkowanych przez Zamawiającego systemach informatycznych.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.