To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Gizałki: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 123 000,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 101346 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77358 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie, tel. 062 7411517, faks 062 7411195.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 123 000,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego złotowego na finansowanie wydatków inwestycyjnych w wysokości 3 123 000,00 zł zgodnie z: - uchwałą Nr VII/36/11 Rady Gminy Gizałki z dnia 31 marca 2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na finansowanie zadania inwestycyjne realizowane w roku 2011 z przeznaczeniem na następujące zadania: 1) Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji wraz z przykanalikami na terenie gminy Gizałki w wysokości do 1 573 000,00 zł 2) Budowa ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Szymanowice - Etap I w wysokości do 122 725,00 zł 3) Budowa chodnika wraz z zatoką w m. Wierzchy w wysokości do 206 000,00 zł 4) Przebudowa GCK w Tomicach - budynek w wysokości do 695 000,00 zł 5) Przebudowa drogi Wronów - Wierzchy w wysokości do 98 400,00 zł 6) Modernizacja mostu w m. Ruda Wieczyńska w wysokości do 180 000,00 zł 7) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości do 200 725,00 zł. - uchwałą Nr VI/31/11 Rady Gminy Gizałki z dnia 28 stycznia 2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na finansowanie zadania inwestycyjne realizowane w roku 2011 z przeznaczeniem na następujące zadanie: 1) Otwarte strefy rekreacji wypoczynkowej - urządzenie placu zabaw wraz z zagospodarowaniem przestrzeni parku alejami spacerowymi w m. Szymanowice w wysokości 47 150,00 zł. 5.Spłata kapitału i odsetek wg harmonogramu spłaty kredytu (symulacja spłaty załącznik nr 3 do SIWZ): - spłata rat od stycznia 2013 r. do 15-ego dnia każdego miesiąca. 6.Okres karencji w spłacie kapitału wynosi - 20 miesięcy 7.Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo, poprzez potrącenie z przyznanej kwoty lub wpłaty na konto banku przed podpisaniem umowy. 8.Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia, w miesięcznych okresach obrachunkowych i będą płacone do 15 -ego dnia każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank Kredytobiorcy, począwszy od dnia podpisania umowy. 9.Istnieje możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10.Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. 12.Okres kredytowania - 77 miesięcy, 13.Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych gminy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ING BANK ŚLĄSKI S A ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
ING BANK ŚLĄSKI S A ODDZIAŁ POZNAŃ
- ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział w Poznaniu, ul. Piekary 7, 61-823 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 729508,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 688818,48
Oferta z najniższą ceną: 688818,48 / Oferta z najwyższą ceną: 720356,38
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.