Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Opole: Budowa drogi dojazdowej nr 23 na terenie KWK -Sośnica- km 0+000 - 0+196
wraz z zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia -
nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/59/418-30/07
Numer ogłoszenia: 101351 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej nr 23 na terenie KWK -Sośnica- km 0+000 - 0+196 wraz z zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia - nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/59/418-30/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wszelkie roboty związane z budową odcinka drogi o długości 196 m , w tym między innymi : - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty nawierzchniowe - budowę przepustu - budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20000 zł ( dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł ,; 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; 2.2.dysponować osobą na stanowisko kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w branży drogowej posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku ; 2.3.dysponować n/w sprzętem : - układarka mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości min. 3,5 m - 1 szt. , - skrapiarka - 1 szt. , - walec statyczny gładki min. 10 Mg - 1 szt. ; - walec ogumiony min. 10Mg - 1 szt. , - równiarka - 1 szt. ; 2.4.posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie drogi o długości co najmniej 200 m oraz wartości co najmniej 500.000 zł ( każde ) . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy ( w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ) ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4.informacja o osobie na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia ; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Zakup, dostawa, uruchomienie, wdrożenie (konfiguracja) stosu przełączników rdzeniowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa wraz z dystrybucją energii elektrycznej
- Zakup i dostawa aparatów USG wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi urządzenia dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Budowa drogi technicznej z przywróceniem funkcji rowu odwodnieniowego jako element otwartej sieci kanalizacji deszczowej w Redzie.
- Roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy ul. Tadeusza Jasińskiego w Kędzierzynie-Koźlu.
- Przebudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Pieszyce przy ul. Kościuszki 6a
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.