eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa drogi dojazdowej nr 23 na terenie KWK -Sośnica- km 0+000 - 0+196 wraz z zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia - nr sprawy GDDKiA-O/Op-R-2/59/418-30/07



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Opole: Budowa drogi dojazdowej nr 23 na terenie KWK -Sośnica- km 0+000 - 0+196 wraz z zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia - nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/59/418-30/07
Numer ogłoszenia: 101351 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej nr 23 na terenie KWK -Sośnica- km 0+000 - 0+196 wraz z zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia - nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/59/418-30/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wszelkie roboty związane z budową odcinka drogi o długości 196 m , w tym między innymi : - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty nawierzchniowe - budowę przepustu - budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20000 zł ( dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł ,; 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; 2.2.dysponować osobą na stanowisko kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w branży drogowej posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku ; 2.3.dysponować n/w sprzętem : - układarka mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości min. 3,5 m - 1 szt. , - skrapiarka - 1 szt. , - walec statyczny gładki min. 10 Mg - 1 szt. ; - walec ogumiony min. 10Mg - 1 szt. , - równiarka - 1 szt. ; 2.4.posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie drogi o długości co najmniej 200 m oraz wartości co najmniej 500.000 zł ( każde ) . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy ( w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ) ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4.informacja o osobie na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia ; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.