Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Orla: Przebudowa drogi gminnej nr 108275B, Moskiewce - Kruhłe gm. Orla, od 0+000 do 1+239 km.
Numer ogłoszenia: 101356 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 085 7305781, fax 085 7305780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 108275B, Moskiewce - Kruhłe gm. Orla, od 0+000 do 1+239 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: - roboty pomiarowe i geodezyjne; - niezbędne roboty ziemne; - uzupełnianie i ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej 20 cm; - karczowanie krzaków z wywozem gałęzi; - wykonanie koryta o głębokości 10 cm, na zjazdach na działki, drogi; - wyrównanie podbudowy jezdni - kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie; - wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach na działki i na drogi polne o grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - wykonanie warstwy ścieralnej na jezdni, z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o szerokości 5 m i grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm., lok.0+000 - 1,239 km; - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm, ułożonych na ławie fundamentowej żwirowej i wykonanie ścianek z darniny; - wykonanie wykopów, pogłębienie i odtworzenie rowów, lok.0+000 - 1,100 km; - uzupełnienie poboczy i skarp pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki; - ustawienie oznakowania pionowego - 24 szt; - oczyszczenie przepustu o średnicy 60 cm, lok. 0+000 - 0,463 km. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: Wadium w wysokości: 25000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN) Wykonawca może wnieść w formie i terminie określonym w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Orla nr 64 8071 0006 0016 5145 2000 0080 BS Hajnówka przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium w innej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawo Zamówień Publicznych - należy złożyć w kasie Urzędu Gminy, pok. nr 7..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane; - udzielą co najmniej 24 miesięcznego okresu rękojmi, liczonego od dnia odbioru końcowego robót; - wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia; - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 robót o podobnym charakterze, przy czym za roboty podobne uważa się - o zbliżonych wartościach i o podobnym zakresie robót; - udzielą co najmniej 30- dniowego terminu płatności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; - zaświadczenie o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym lub o uzyskanym przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum 5 robót/, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, które winny zawierać nazwę wykonawcy, rodzaj zamówienia, wartość oraz okres realizacji; - oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego; - oświadczenie o udzieleniu 24 miesięcznego okresu rękojmi; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz przedłoży potwierdzające kwalifikacje tej osoby. Ponadto Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT z podaniem numeru identyfikacyjnego; oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ oraz wzorem umowy i akceptuje jej postanowienia; - zakres części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku konsorcjum każdy z wykonawców musi spełnić warunki zawarte w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz w art. 24 ust. 2 pkt 1-2. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać na podstawie złożonego wniosku w siedzibie Zamawiającego po uiszczeniu opłaty w wysokości 20 zł lub pobrać z w/w strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.