eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Dostawa i nadzór nad wdrożeniem Systemu Informatycznego do obsługi sprzedaży wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Nowy Tomyśl: Dostawa i nadzór nad wdrożeniem Systemu Informatycznego do obsługi sprzedaży wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych
Numer ogłoszenia: 101395 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o. , ul. Targowa 8, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4422091, faks 0-61 44-22-091 wew. 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiebiorstwo sektorowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i nadzór nad wdrożeniem Systemu Informatycznego do obsługi sprzedaży wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i nadzór nad wdrożeniem Systemu Informatycznego do obsługi sprzedaży wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki: A/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego . Poświadczeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia oraz złożenie dokumentów zgodnie z SIWZ B/ Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawą zgodna z niniejszym postępowaniem w okresie minionych pięciu lat. Poświadczeniem będzie wykaz wykonanych dostaw D/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Poświadczeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia. E/ Wykonawca musi zagwarantować usunięcie usterek programu wraz z oprogramowaniem komputerów inkasenckich w ciągu jednego dnia roboczego w godzinach pracy tj: 07:00 do 15:00. Poświadczeniem warunku będzie złożenie oświadczenia. F/ Wykonawca ma zapewnić termin płatności 21 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego. Poświadczeniem warunku będzie złożenie oświadczenia. G/ Wykonawca w ramach szkolenia i wdrożenia jest zobowiązany wykonywać co najmniej 5 dni miesięcznie prac nadzoru nad wdrażaniem SI (w siedzibie Zamawiającego oraz prac wykonanych na rzecz Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne) przez okres 9 miesięcy. Przez dzień pracy rozumie się od 4-6 godzin pracy na rzecz Zamawiającego realizowana w godzinach urzędowania tzn. od godz. 7:oo do 15:oo.. Praca poniżej 4 godzin będzie traktowana jako ? dnia pracy. Poświadczeniem spełnienie warunku będzie określenie w ofercie okresu szkolenia i wdrożenia oraz wstępny harmonogram prac. Ocena spełnienie warunków dokonana zostanie przy zastosowaniu oceny spełnia , nie spełnia ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwiki.nowytomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Tomyśl ul. Targowa 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Nowy Tomyśl ul. Targowa 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.