eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie renowacji Kanału Henrykowskiego na odcinku zlokalizowanym w Parku Henrykowskim przy ul. Modlińskiej róg Klasyków na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Warszawa: Wykonanie renowacji Kanału Henrykowskiego na odcinku zlokalizowanym w Parku Henrykowskim przy ul. Modlińskiej róg Klasyków na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 101399 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie renowacji Kanału Henrykowskiego na odcinku zlokalizowanym w Parku Henrykowskim przy ul. Modlińskiej róg Klasyków na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest: Wykonanie renowacji Kanału Henrykowskiego na odcinku zlokalizowanym w Parku Henrykowskim przy ul. Modlińskiej róg Klasyków na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę umocnień z kiszek faszynowych, b) plantowanie skarp i korony kanału, c) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych, d) humusowanie i darniowanie skarp. e) obsadzenie skarp kanału bluszczem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 2) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie modernizacji lub przebudowy urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie parków o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto każde z zamówień, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania. Warunek, o którym mowa w pkt 2. musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3. wykażą, iż dysponują osobami odpowiednio przygotowanymi do wykonania zamówienia: 1) kierownik robót budowlanych wykaże się posiadaniem odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. posiada przygotowanie zawodowe w specjalności wodno melioracyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami) 2) osoba wykonująca prace z zakresu terenów zieleni będzie posiadała wykształcenie w specjalności: architektura krajobrazu, ogrodnik, leśnik lub rolnik. Zamawiający uzna również jako kierownika robót terenów zielonych osobę, która ukończyła kurs w zakresie terenów zieleni, organizowany przez organizacje branżowe np. NOT. 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu umowy, ważne przez cały czas jej obowiązywania na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych co najmniej 2-ch zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie modernizacji lub przebudowy urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie parków, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto każda, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno melioracyjnych, do kierowania robotami w zakresie terenów zieleni - dokumenty potwierdzające wykształcenie z zakresu architektura krajobrazu, ogrodnik, leśnik lub rolnik, ewentualnie dokument potwierdzający ukończenie kursu inspektora nadzoru terenów zieleni organizowanych przez organizacje branżowe np. NOT) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ, f) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) dla kierownika robót budowlanych, g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł h) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy - w przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez dwóch lub więcej wykonawców, w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że spełniać będą następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c. ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę-Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty; 3) Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Wykonawca - Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika; 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Wykonawca - Pełnomocnik) składający ofertę wspólną. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu. 5) Dokumenty wymienione w powyższej informacji o oświadczeniach i dokumentach muszą być załączone do oferty dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a w przypadku załączenia ich kserokopii, muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika; 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, II p., pok. 232, 03-122 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, II p., pok. 232, 03-122 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.08.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.