Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Braniewo: Zakład Karny w Braniewie,
14-500 Braniewo, ul. Pl. Grunwaldu 2A
REGON: 000320130, NIP: 582-10-13-940; nr faks: 55 244 10 20, nr tel: 55 244 07 00,
Numer ogłoszenia: 101404 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Braniewie , Plac Grunwaldu 2a, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2440700, faks 055 2441020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakład Karny w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Pl. Grunwaldu 2A REGON: 000320130, NIP: 582-10-13-940; nr faks: 55 244 10 20, nr tel: 55 244 07 00,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane sukcesywnie według zamówień częściowych składanych przez zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz 8.00 - 11.00 z wyłączeniem dostaw w dni świąteczne. Dostawy wykonawca będzie realizował transportem własnym lub innego przewoźnika do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego. Koszt transportu wliczony w cenę towaru. Produkty muszą być dostarczane w pojemnikach plastikowych wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I : 1. udziec z kurczaka - element z kurczaka wraz z mięśniami i skórą - bez miednicy i grzbietu, schłodzone. Udziec powinien być właściwie umięśniony, linie cięć równe, gładkie, mięso prawidłowo wykrwawione, skóra bez przebarwień oraz resztek upierzenia, zapach swoisty dla mięsa drobiowego świeżego, waga 1 szt. od 100 do 200 g. produkt zgodny z normą PN - A- 86524:1994, Część II: 1. kiełbasa mortadela drobiowa; w formie walca, średnica ok 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, skład: mięso drobiowe min. 60%, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-82007; 2. blok drobiowy ; w formie bloku średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej ; skład: mięso drobiowe 60%, bez dodatku wieprzowiny, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-86526; 3. kiełbasa szynkowa drobiowa; w formie walca, średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej; skład: mięso drobiowe min. 60%, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-86526; 4. serdelka drobiowa; pakowane w osłonce naturalnej, opakowanie zbiorcze hermetyczne, średnica ok. 3 cm; z; skład: mięso drobiowe min.45%, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-86526; 5. kiełbasa drobiowa; w formie pęta, średnica ok. 3 cm, pakowana w osłonce naturalnej, opakowanie zbiorcze hermetyczne; skład: mięso drobiowe min. 60 %, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-82007; 6. parówka cienka drobiowa; pakowane w osłonce sztucznej, opakowanie zbiorcze hermetyczne, średnica ok. 2 cm; skład: mięso drobiowe min.45%, bez dodatku wieprzowiny, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-86526; 7. polędwica drobiowa; w formie bloku, średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, ; skład:mięso drobiowe 100%, sól, przyprawy; produkt zgodny z normą PN-A-86526; Część III: 1. konserwa mięsna;masa netto puszki 100-300 g., puszka alpak lub wyposażona w uchwyt do otwierania, zawartość mięsa nie mniej niż 30 % , niska zawartość tłuszczy, smak i zapach charakterystyczny dla konserw mięsnych, konsystencja farszu konserwy jednolita bez zgrupowań tłuszczu na bokach lub wieczkach; 2. pasztet drobiowy z pomidorami; masa netto puszki 100-150 g., puszka alpak lub wyposażona w uchwyt do otwierania, zawartość drobiu minimum 28 %, niska zawartość tłuszczy, konsystencja farszu jednolita, smak i zapach charakterystyczny dla pasztetów drobiowych z pomidorami; 3. pasztet drobiowy; masa netto puszki 100-150 g., puszka alpak lub wyposażona w uchwyt do otwierania, bez dodatku wieprzowiny, konsystencja farszu konserwy jednolita;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1-3 do SIWZ dotyczącej odpowiednio części I, II, III, 2. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny,14-500 Braniewo, ul. Pl. Grunwaldu 2A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 11:30, miejsce: W sekretariacie Zakładu Karnego w Braniewie przy ul. Pl. Grunwaldu 2A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Udziec z kurczaka w ilości 900 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wędlin drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 350 kg 2. Blok drobiowy w ilości 550 kg 3. Kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 250 kg 4. Serdelka drobiowa w ilości 200 kg 5. Kiełbasa drobiowa w ilości 1200 kg 6. Parówka cienka drobiowa w ilości 500 kg 7. Polędwica drobiowa w ilości 250 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa konserw mięsnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwa mięsna w ilości 300 kg; CPV 15131000-5; 2. Pasztet drobiowy z pomidorami w ilości 350 kg; CPV 15131310-1; 3. Pasztet drobiowy z w ilości 350 kg; CPV 15131310-1;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- NAPRAWA USZKODZEŃ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA ODCINKACH DO GRANICY PAŃSTWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.