To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101425 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Poznań: Zagospodarowanie terenów sportowo-rekreacyjnych Osiedla
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77001-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenów sportowo-rekreacyjnych Osiedla
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.34.2017.HS1
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych poprzez: - budowę pumptracka, - budowę podestu rolkarskiego, - budowę altany scenicznej, - budowę boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw wraz z małą architekturą oraz wykonanie dojść utwardzonych pomiędzy boiskiem a placem zabaw. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I: ul. Homera - pumptrack; W trakcie budowy pumptracka, czyli asfaltowego toru dla rowerów składającego się z szybkich zakrętów i muld do uprawiania kolarstwa grawitacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do testowania i weryfikacji zaprojektowanych kształtów przeszkód toru. W tym celu wymaga się przedstawienia przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru Wydziału Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta opinii czynnego zawodnika/ instruktora kolarstwa grawitacyjnego - na etapie realizacji zamówienia. Część II: ul. Homera - podest rolkarski, altana; Zamawiający informuje, że dokonano zmiany parametrów altany w stosunku do parametrów zawartych w projekcie budowlanym, które załączone są do niniejszego postępowania jako integralna część załącznika nr 1 do umowy. Część III: ul. Puszkina/Kaczmarskiego - boisko wielofunkcyjne z placem zabaw wraz z małą architekturą oraz wykonanie dojść utwardzonych pomiędzy boiskiem a placem zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym: - w zakresie Części I załącznik nr 8 do SIWZ; - w zakresie Części II załącznik nr 9 do SIWZ; - w zakresie Części III załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią: - w zakresie Części I załącznik nr 11 do SIWZ; - w zakresie Części II załącznik nr 12 do SIWZ; - w zakresie Części III załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy. Wykonawca w cenie oferty uwzględnia serwis posprzedażny wynoszący minimum 12 miesięcy. Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej, w tym równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne spełniają, co najmniej wymagania wymienione w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Miejsce wykonania zamówienia: Poznań, ul. Homera, ul. Puszkina/Kaczmarskiego. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: - w zakresie Części I: bezpośredni nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych(majster, brygadzista robót). - w zakresie Części II: wykonanie nawierzchni podestu rolkarskiego. - w zakresie Części III: bezpośredni nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych (majster, brygadzista robót). Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 1 ust. 5 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganie z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zatrudnionych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych za każdorazowy fakt niezatrudniania każdej z zadeklarowanych osób, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy. Aspekt środowiskowy: Zgodnie z pkt 1.4.4 STWiOR. Klauzula społeczna Realizowana poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868) na czas wykonywania robót budowlanych. W przypadku zadeklarowaniamprzez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia osób bezrobotnych do realizacji zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawionej urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby/ób bezrobotnej/ych lub informację o braku bezrobotnych wystawioną przez urząd pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie miał prawo żądania potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich zatrudnienia, zgodnie z zapisami § 1 ust. 7 umowy. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zadeklarowanych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych określonych w § 9 ust. 3 pkt 7 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
45112710-5,
45223800-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: III - ul. Puszkina/Kaczmarskiego - boisko wielofunkcyjne z placem zabaw wraz z małą architekturą oraz wykonanie dojść utwardzonych pomiędzy boiskiem a placem zabaw | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140764.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 189058.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
NAZWA: I - ul. Homera - pumptrack | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegajacej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, (...) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
NAZWA: II - ul. Homera - podest rolkarski, altana | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegajacej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, (...) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.