Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Krosno Odrzańskie: Realizacja Projektu Regionalna Platforma Cyfrowa Powiat Krośnieński Etap I
Numer ogłoszenia: 101441 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński, Ul. 17 Pionierów 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, fax 068 3830236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krosno-odrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Projektu Regionalna Platforma Cyfrowa Powiat Krośnieński Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na instalacji infrastruktury teleinformatycznej oraz dostawa i wdrożenie zintegrowanego z infrastrukturą teleinformatyczną Systemu Rejestracji Czasu Pracy na potrzeby realizacji Projektu \Regionalna Platforma Cyfrowa Powiat Krośnieński\. Projekt realizowany jest przy pomocy funduszy strukturalnych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest zobowiązany do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone na podstawie art. 22 ust. 1ustawy Prawo Zamówień Publicznych, następujące warunki szczegółowe: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a)wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Rejestracji Czasu Pracy w jednostce administracji publicznej, dla co najmniej 50 użytkowników, b)wykonali w ostatnich 3 latach przez wszczęciem postępowania lub jeżeli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy w tym okresie, instalację co najmniej jednej sieci strukturalnej LAN (sieć logiczna + wydzielone zasilanie dedykowane), której ilość punktów dostępowych w sieci przekraczała 80, c)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie z zakresu wdrażania projektu informatycznego zgodnie z metodyką PRINCE2, PMI, PMP lub równoważną. d)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania oferowanego Systemu Rejestracji Czasu Pracy, e)dysponują co najmniej pięcioma osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji sieci struktrualnej, f)dysponują na czas związania złożoną ofertą - co najmniej jedną osobą z potwierdzonymi uprawnieniami (SEP) do wykonywania instalacji elektrycznych do 1 kW, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnione i podpisane \Oświadczenie wykonawcy\, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty łącznej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (przy uwzględnieniu wymagań zawartych w pkt 8 niniejszej specyfikacji) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 8 niniejszej specyfikacji. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ramach złożonej oferty - Załącznik Nr 9 niniejszej specyfikacji. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. funkcjonalność - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. 17 Pionierów 2 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. 17 Pionierów 2 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat - 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych budynków, lokali i gruntów, oraz opracowanie dokumentacji technicznej aktualizacja bazy danych egib w wybranych obr. ewid. gminy Gubin
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Usługa Agenta Rozliczeniowego w zakresie obsługi i rozliczania płatności kartowych przy użyciu form płatności BLIK i Android Pay w samoobsługowych urządzeniach płatniczych
- Wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego konfiguracji i świadczenie usługi dostępu do systemu do kontroli zarządczej (dalej: "System") w modelu "Software as a Service".
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu intranetowego - serwisu informacyjnego dla pracowników Zamawiającego
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.