eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 101461 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108260 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego związanych z obchodami 90-lecia Województwa Łódzkiego, z podziałem na 2 zadania: Zadanie Nr 1 Dostawa smyczy łańcuszkowych, smyczy materiałowych, kubków, metalowych notesów z długopisem Zadanie Nr 2 Dostawa toreb i teczek 2. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych 4. Projekty graficzne logotypów, jakie powinny zostać umieszczone na dostarczonych materiałach, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy w postaci pliku elektronicznego oraz wydruku papierowego. 5. Wykonawca dostarczy materiały promocyjne zgodnie z podanymi niżej ilościami: Zadanie Nr 1 Smycz łańcuszkowa - 1200 szt. Smycz materiałowa - 2500 szt. Kubek - 4000 szt. Metalowy notes z długopisem - 1000 szt. Zadanie Nr 2 Torba - 6000 szt. Teczka - 6000 szt. 6.Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 7. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 8.Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. 9.Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54038.53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa smyczy łańcuszkowych, smyczy materiałowych, kubków, metalowych notesów z długopisem

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-415 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 46427
  • Oferta z najniższą ceną: 46427 oferta z najwyższą ceną: 85019
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa toreb i teczek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINTPARTNER JAKON S.A. Spółka Komandytowa, ul. Armii Krajowej 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19500
  • Oferta z najniższą ceną: 19500 oferta z najwyższą ceną: 35880
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.