Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Motycz: Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w sposób gwarantujący należytą jakość
Numer ogłoszenia: 101465 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, fax 081 5031082.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w sposób gwarantujący należytą jakość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego zasilanego linią kablową YAKY 4 x 35 mm² od słupa nr 3 do słupa nr 10 w miejscowości Sporniak w ciągu drogi gminnej nr 585/2 B.Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego zasilanego linią kablową YAKY 4 x 35 mm² od słupa nr 1 do słupa nr 13 w miejscowościach Uniszowice i Motycz wzdłuż drogi powiatowej ze stacji transformatorowej Uniszowice ST-2 C.Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego zasilanego linią kablową YAKY 4 x 35 mm² od słupa nr 1 do słupa nr 24 w miejscowości Uniszowice wzdłuż drogi powiatowej ze stacji transformatorowej Uniszowice ST-1 D.Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego zasilanego linią kablową YAKY 4 x 35 mm² od słupa nr 1 do słupa nr 12 w miejscowościach Marynin i Tereszyn wzdłuż drogi powiatowej oraz gminnej. E.Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego zasilanego linią kablową YAKY 4 x 35 mm² od słupa nr 1 do słupa nr 26 w miejscowościach Marynin i Tereszyn wzdłuż drogi powiatowej oraz gminnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 18 000,00 zł, słownie złotych: osiemnaście tysięcy złotych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Konopnica w BPS Oddział Lublin, filia Konopnica nr 78 1930 1709 2002 0090 0283 0007z podaniem w tytule wpłaty, nazwy zamówienia. Przy czym wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na w/w konto przed upływem terminu do składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy czym wadium wnoszone w formie gwarancji musi być załączone do oferty w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zaświadczenie z banku o środkach zgromadzonych na koncie i zdolności kredytowej). 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponować jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia, tj.: - samochód ciężarowy - podnośnik samochodowy - dźwig samochodowy do 5 t - koparko-spycharka UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 503-10-82 lub pocztą elektroniczną na adres: konopnica_g_s@woi.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. 2) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzenia działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Ofertę przetargową (z cenami netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi (wzór - od zał. A1 do zał. A5). 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B). 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór -zał. C). 7)Wykaz osób (wzór - zał. D). 8)Wykaz sprzętu (wzór - zał. E). 9)Zatwierdzony wzór umowy (wzór - Zał. F) 10)Zatwierdzony wzór warunków do umowy (wzór - Zał. G) 11)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymienione w pkt. 4-8) powinny być sporządzone zgodnie z załączonymi do SIWZ wzorami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopnica 21-030 Motycz budynek Nr 3 pok.nr 33 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Konopnica Kozubszczyzna 127A 21-030 Motycz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MOTYCZ
więcej: przetargi MOTYCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część północna
- Budowa oświetlenia na boisku przy ul. P. Ściegiennego w Kamiennej Górze w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.