eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimSprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania przebudowa ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Dąbrowskiego, Szpitalnej i Śniadeckiego



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Oświęcim: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania przebudowa ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Dąbrowskiego, Szpitalnej i Śniadeckiego
Numer ogłoszenia: 101465 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, fax (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania przebudowa ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Dąbrowskiego, Szpitalnej i Śniadeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie nadzoru inwestorkiego nad : robotami drogowymi, ziemnymi, przebudową i budową odcinków sieci uzbrojenia podziemnego, sygnalizacją drogową. wartość zamówienia < 211.000 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: doświadczenia zawodowego - wykazu nadzorowanych robót w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymaga się co najmniej 2 nadzory budowlane nad robotami budowlanymi dotyczącymi dróg a każda z robót musi być o wartości powyżej 1.000 000,- zł brutto ( zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest wykazanie kadry technicznej z aktualnymi uprawnieniami branżowymi oraz przynależnością do Izby Inżynierów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: Złożyć wypełniony druk \OFERTA\ stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, pok nr 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 12:00, miejsce: dziennik podawczy , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.