eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl WielkiBudowa ulicul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Radomyśl Wielki: Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola
Numer ogłoszenia: 101469 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola w zakresie: a/ roboty przygotowawcze - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wyznaczenie trasy drogi i punktów wysokościowych, rozebranie płyt drogowych, płyt chodnikowych i obrzeży betonowych trawnikowych; b/ roboty ziemne (wykopy oraz przekopy, formowanie nasypów); c/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna i górna) o gr. 15 cm, 20 cm po zagęszczeniu, stabilizowanej mechanicznie - 2260,0 m2 d/ wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1 o grubości 6 cm, 7 cm (po zagęszczeniu) - 1990,0 m2 e/ ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B-15 - 469 mb; f/ regulacja pionowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp ust.1 i ust.2 2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Dysponują potencjałem technicznym - min.: - koparko-spycharka lub koparko-ładowarka o pojemności min. 015 m3 - walec wibracyjny o masie min. 10 ton - zagęszczarkę spalinową wibracyjną - samochód samowyładowczy o ładowności min.10 ton. 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót: warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a/ wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum minimum 7000 m2 (łącznie) dróg lub chodników zrealizowanych w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia (nawierzchnie z betonu asfaltowego lub kostki brukowej z podbudową kamienną z mechanicznym zagęszczeniem) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy zakres robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w zakresowi rzeczowemu. 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 48 miesięcy 6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: - kruszyw - betonów konstrukcyjnych, - betonów asfaltowych - innych wymaganych w SST 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt.5.1.6 SIWZ. 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr 2 - Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.0.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32 pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane w całości z budżetu JST tj. Gminy Radomyśl Wielki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.