Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Czechowice-Dziedzice: Rozbudowa suszarki komorowej z ogrzewaniem elektrycznym do suszenia powłok klejowych elementów kompozytowych EK-1037 firmy EKOMAL Wieluń zainstalowanej w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 101478 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. , ul. Nad Białką 25, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. +48 32 779 60 00, faks +48 32 779 60 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scntpl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa suszarki komorowej z ogrzewaniem elektrycznym do suszenia powłok klejowych elementów kompozytowych EK-1037 firmy EKOMAL Wieluń zainstalowanej w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Rozbudowie i zmianie miejsca lokalizacji na hali laboratorium struktur kompozytowych podlegała będzie suszarka EK-1037, której producentem jest Projektowanie Produkcja Urządzeń EKOMALs.c. Baranowskiego 10, 98-300 Wieluń. Szczegółowy opis urządzenia zawarty jest w DTR -EK 1037 stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: -demontaż i ponowny montaż w innym miejscu na hali laboratorium struktur kompozytowych suszarki elektrycznej EK 1037, -rozbudowa suszarki EK 1037 do wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 2 do SIWZ), -dostawa elementów suszarki i instalacji suszarki do ŚCNTPL, montaż, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania, -wykonanie instalacji wewnętrznych niezbędnych do uruchomienia i wdrożenia suszarki elektrycznej oraz podłączenie ich do istniejących na hali instalacji, -przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zasad funkcjonowania i obsługi suszarki elektrycznej -wydanie (w języku polskim) dla suszarki dokumentacji technicznej, prawnej - zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ i obowiązującymi przepisami. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania zawarty jest w załącznik nr 2 do SIWZ pn Opis przedmiotu zamówienia. 3.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w hali ŚCNTPL. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zniszczeniem posadzkę i inne elementy hali przed uszkodzeniem. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Dla weryfikacji oferowanej suszarki z suszarką opisaną przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie podpisane oświadczenie na załączniku nr 2 oraz opis proponowanej suszarki, jej parametry techniczne, proponowane rozwiązania projektowe (koncepcję), 2.Zamawiający dla przedmiotu zamówienia wymaga -Udzielenia gwarancji jakości dla rozbudowanej suszarki i urządzeń w niej zamontowanych na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, za wyjątkiem elementów handlowych starego modułu tj. silników oraz aparatury elektrycznej. -Rękojmi na przedmiot umowy oraz prace instalacyjne i materiały użyte do ich wykonania związane z wykonaniem przedmiotu umowy na okres co najmniej 3 miesiące dłuższy niż okres gwarancji. -Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych urządzenia uważa się za bezskuteczne. -wykonywania w okresie trwania gwarancji przez Wykonawcę nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego oraz konserwacji suszarki i zainstalowanych instalacji, -wykonywania serwisu pogwarancyjny na podstawie umowy- odrębnej od umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.00.00 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymagane - 3.000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 1/ co najmniej 2 dostaw suszarek elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto, 2/ dołączy dowody odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty 1/ Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem DOWODÓW, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca winien, w szczególności wskazać w wykazie dostawy określone przez Zamawiającego w opisie sposobu oceny spełniania warunku w zakresie posiadania koniecznej do wykonania zamówienia wiedzy i doświadczenia. Wykaz winien zostać dołączony do oferty na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Dowodem, o którym mowa wyżej jest: a) POŚWIADCZENIE, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy zasobów musi jednoznacznie określać: -zakres tego zobowiązania; -czego dotyczy (przedmiot zamówienia); -w jaki sposób i w jakim okresie będzie wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy (zwiększenia wynagrodzenia), b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, c) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, d)zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy, e) w innym uzasadnionym przypadku na wniosek którejkolwiek strony umowy, 18.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scntpl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Naukowo -Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o.
z siedzibą w Czechowicach - Dziedzicach (43-502) ul. Nad Białką 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Śląskie Centrum Naukowo -Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. w Czechowicach - Dziedzicach (43-502) ul. Nad Białką 25 - Biuro Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 -wspieranie ośrodków innowacyjności- na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach -Dziedzicach w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach w 2025 r.
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową będących podopiecznymi Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2025 r.
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową będących podopiecznymi Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.