Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Złoczew: Remont ogrodzenia działki szkolnej
Numer ogłoszenia: 101493 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych , ul. Szeroka 1/7, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202212, faks 043 8202035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lozloczew.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia działki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia działki szkolnej polegający na rozebraniu starego ogrodzenia, wykonanie i montaż nowego. 2. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe: -rozebranie zniszczonych przęseł metalowych wypełnionych siatką z drutu -rozebranie cokołu betonowego nad ziemią i słupów żelbetowych, -wykucie otworów w fundamentach cokołu betonowego pod słupki stalowe z profili zamkniętych, -wywóz gruzu samochodem samowyładowczym, -wywóz elementów metalowych samochodem skrzyniowym. Ogrodzenie terenu -uzupełnić ubytki fundamentu betonowego pod ogrodzenie betonem B-20 -wykonać cokół na istniejącym fundamencie z betonu B-20 wysokości około 40 cm, -w cokole i fundamencie osadzić słupki z profili zamkniętych 100x100 mm zakończone deklami ( o rozstawie około 2,5 m) -wykonanie ogrodzenia z przęseł metalowych ocynkowanych z profili zamkniętych, poziome żerdzie o wymiarze 40x27 mm, pionowe sztachety o wymiarze 20x20 mm zakończone deklami, -cokół przykryć czapką betonową grubości 3 cm i zatarciem betonu na gładko, -słupy przybramowe i narożne wykonać z cegły ceramicznej kl.15 na zaprawie cementowo-wapiennej wraz z wykonaniem czapek żelbetowych, -słupy otynkować tynkiem kat. III, zaprawa cementowo-wapienna i wykonać wyprawę cienkowarstwową z tynku akrylowego (kolory do uzgodnienia z zamawiającym) na słupach i cokole od strony chodnika, -malowanie elementów betonowych dwukrotnie farbami do betonu (kolory uzgodnić z Zamawiającym). Roboty należy prowadzić: 1. Z zachowaniem warunków bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem MBiPMB w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz.U. Nr 47 poz. 401) 2. Przed przystąpieniem do robót wykonawca opracowuje szczegółową wewnętrzną instrukcję prowadzenia robót wg wytycznych Rozporządzenia MBiPMB (Dz.U.Nr 47 poz.401). 3. Roboty budowlane prowadzić z zachowaniem warunków bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. 4. Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198, poz.2041). 5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić poszczególne roboty ściśle wg. instrukcji Wydanych przez producentów. 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które znajdują się w załącznikach do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją wykonania odbioru robót. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: I. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia działalności lub czynności; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Doświadczenie Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się dwiema robotami budowlanymi obejmującymi roboty w zakresie wykonywania ogrodzeń lub podobnych. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.1.2.SIWZ. III. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. IV. Podwykonawstwo Nie dopuszcza się podwykonawstwa. V. Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, ( spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w SIWZ, zamawiający żąda: - wykazu wykonania robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością roboty stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (referencje) - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. V. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I - IV składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. VI. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art.22 ust. pkt 1-3, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia i zestawienia dokumentów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp powinno być potwierdzone przez każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lozloczew.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Ul. Szeroka 1/7
98-270 Złoczew, pokój księgowości.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Ul. Szeroka 1/7 98-270 Złoczew, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZŁOCZEW
więcej: przetargi ZŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Koczale
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- a). Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku z usługowej na mieszkalną (...) przy ul. Godziskiej15E w Błoniu (...) b) Rozbiórka budynku usługowego (...)
- Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz budowa wiaty artystyczno-galeryjnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu: Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach w nowej odsłonie
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Nowinach
- Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 w Otwocku
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.