To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Pisz: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Numer ogłoszenia: 101506 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98450 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232052, faks 087 4232052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu, ul. Gizewiusza 3, 12- 200 Pisz, szczegółowo określonych w formularzu asortymentowo- cenowym. Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2015 r. poz. 594 z późn.zm.) oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAKROM" SPÓŁKA JAWNA D. I J.ROMEJKO
jakie przetargi wygrała firma
"PAKROM" SPÓŁKA JAWNA D. I J.ROMEJKO
- PAKROM Spółka jawna D. i J. Romejko, 11- 500 Giżycko, ul. Suwalska 25,, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2703,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3432,68
Oferta z najniższą ceną: 3432,68 / Oferta z najwyższą ceną: 3432,68
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. Dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki wymagane jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wskazanych w art. 67 ust 1. w pkt. od 1 do 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu po przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawarł z wybranym Wykonawcą- Przedsiębiorstwem Produkcyjno- Handlowo- Usługowym MILAND Sp. z o.o., ul. Al. 1000- lecia Państwa Polskiego 4, 15- 111 Białystok, umowę na realizację jednej z pięciu części będących przedmiotem zamówienia, tj. na Część 3- dostawa różnych artykułów spożywczych. Umowa została zawarta 30 lipca 2015 r. na okres od 1 września 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r. 18 kwietnia 2016 r. nieoczekiwanie Wykonawca wystąpił z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie zawartej umowy w związku z trudną sytuacją finansową firmy i rozpoczętym procesie upadłościowym firmy. 19 kwietnia 2016 r. strony rozwiązały zawartą 30 lipca 2015 r. umowę. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację, należy ją uznać za wyjątkową, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Ponadto ze względu na uczniów zamieszkujących w internacie Zespołu Szkół, co do których istnieje obowiązek zapewnienia wyżywienia, konieczne było utrzymanie ciągłości dostaw i natychmiastowe udzielenie zamówienia nowemu Wykonawcy na dostawę różnych artykułów spożywczych oraz jego wykonywanie z dnia na dzień. Wobec powyższego nie było możliwe zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Po przeprowadzonych 20 kwietnia 2016 r. negocjacjach udzielono zamówienia wybranemu Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z PISZA
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
- Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych do samochodów, maszyn i urządzeń: 1 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - Baza w Piszu; 2 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - OD Nr 2 w Orzyszu.
- Dostawa 165 ton kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.