Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Warszawa: Wykonanie i wdrożenie Systemu RWDZ
Numer ogłoszenia: 101516 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie Systemu RWDZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie rozbudowy obecnie eksploatowanego oprogramowania Rejestr wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę, zwanego dalej Systemem RWD, poprzez utworzenie nowej wersji oprogramowania, tj. Rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń, zwanego dalej Systemem RWDZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) analizę problemu i wykonanie projektu funkcjonalnego Systemu RWDZ, 2) wykonanie Systemu RWDZ, 3) instalację wersji testowej Systemu RWDZ w siedzibie Zamawiającego oraz wykonanie testów poprawności jej funkcjonowania, 4) wykonanie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej oraz instrukcji dla administratora i użytkownika, 5) instruktaż dla 2 administratorów, 6) wdrożenie Systemu RWDZ: a) w siedzibie Zamawiającego, b) jeżeli wymaga tego zastosowana przez Wykonawcę technologia oprogramowania - w siedzibach pozostałych użytkowników, 7) zintegrowanie Systemu RWDZ z systemem GEOPORTAL, 8) wdrożenie mechanizmów integracji z systemem GEOPORTAL, 9) aktualizację dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej oraz instrukcji dla administratora i użytkownika w zakresie integracji z systemem GEOPORTAL, 10) dostarczenie programów (np. platform bazodanowych) i wymaganych licencji, wystawionych bezterminowo na Zamawiającego łącznie dla 1300 użytkowników i 1 serwera czteroprocesorowego, jeżeli zastosowana technologia tego wymaga. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech etapach: Etap 1 - wykonanie pełnej analizy i projektu funkcjonalnego, Etap 2 - wykonanie i wdrożenie oprogramowania oraz przygotowanie dokumentacji, Etap 3 - zintegrowanie Systemu RWDZ z systemem GEOPORTAL oraz aktualizacja dokumentacji w tym zakresie. 5. System RWDZ musi zachować pełną funkcjonalność obecnie eksploatowanego Systemu RWD. 6. Wdrożone podsystemy muszą stanowić integralną część z obecnie eksploatowanym Systemem RWD. 7. Wykonawca, z chwilą podpisania każdego z protokołów zdawczo-odbiorczych kończących Etap 2 i 3, nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych, łącznie z prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, oraz praw do kodów źródłowych do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania Systemem RWDZ, w kraju i za granicą, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji, a w szczególności do: 1) stosowania, wyświetlania, przekazywania i przechowywania niezależnie od formatu, systemu lub standardu, 2) trwałego lub czasowego utrwalania lub zwielokrotniania w całości lub części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w tym wprowadzania do pamięci komputera oraz trwałego lub czasowego utrwalania lub zwielokrotniania takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii, 3) tworzenia nowych wersji i adaptacji (tłumaczenia, przystosowania, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany). 8. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie Systemu RWDZ na okres co najmniej 36 miesięcy, z czasem wykonania naprawy nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia wysłania zlecenia naprawy przez Zamawiającego. Zlecenie naprawy wysyłane będzie do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną, w formie skanu sporządzonego na piśmie i podpisanego dokumentu. Gwarancja nie obejmuje przypadków nieprawidłowego działania systemu RWDZ, jeżeli nieprawidłowości te wynikają z ingerencji Zamawiającego w system lub jego kody źródłowe. 9. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia telefonicznie lub drogą elektroniczną wsparcia technicznego (supportu), rozumianego jako pomoc dla administratorów Systemu RWDZ, przez okres 18 miesięcy. 10. Warunki gwarancji nie mogą ograniczać lub wyłączać uprawnień Zamawiającego wynikających z posiadania autorskich praw majątkowych. 11. Wykonawca zapewni zgodność Systemu RWDZ, w zakresie programów przetwarzających dane osobowe, z wymogami określonymi w § 7 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U., Nr 100, poz. 1024).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa projekty informatyczne polegające na budowie oprogramowania wraz z wdrożeniem lub rozbudowie oprogramowania wraz z wdrożeniem, działającego w oparciu o bezpieczne technologie webowe, każdy dedykowany dla co najmniej 1300 użytkowników, działających w co najmniej 300 rozproszonych geograficznie lokalizacjach i identyfikujących się unikalnym identyfikatorem w bazie danych. (Przez bezpieczną technologię webową Zamawiający rozumie program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z komputerem użytkownika z wykorzystaniem np. przeglądarki internetowej użytkownika, oraz wymaga ważnego certyfikatu SSL klienta dla każdego użytkownika korzystającego z programu, przy czym certyfikaty klienta są wydawane w tym programie przez uprawnionych użytkowników. Przez rozproszone geograficznie lokalizacje Zamawiający rozumie lokalizacje o różnych adresach pocztowych, z których możliwy jest dostęp do systemu.) W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wykaz usług spełniających ww. wymagania Zamawiającego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (opis, liczba użytkowników oraz liczba lokalizacji), dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ, 3) dowody potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie tj.: a) poświadczenie (np. referencje), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku o którym mowa w Rozdziale IV ust. 9 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15-16:15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Zakup i wdrożenie narzędzi do zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury IT - serwer logów, tworzenie i zarządzanie kopiami zapasowymi danych
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.