Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Gorzów Wielkopolski: Usługa ochrony mienia GO.SOP.016.21.12
Numer ogłoszenia: 101522 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115340, faks 095 7115433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia GO.SOP.016.21.12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrona mienia GO.SOP.016.21.12 - Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie stałej, fizycznej ochrony budynków i obiektów budowlanych oraz znajdującego się w nich mienia jak również ochrona drzewostanu sadu oraz znajdujących się w nim urządzeń, zlokalizowanych na działkach Nr 293/3,293/8, 293/9, 293/10, 276/2 w obrębie Brzoza i działkach Nr 131, 134/1, 132/2 w obrębie Sławno o ogólnej pow. 263,4085 ha, administrowanych przez Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem w Strzelcach Kraj. Obiekty do ochrony zlokalizowane są na działkach Nr 293/3, 293/8, 293/9 w obrębie Brzoza. Teren sadu zlokalizowany jest na działkach Nr 293/10, 293/9, 276/2, 131, 134/1, 132/2. Ochrona realizowana będzie w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. ( Dz. U. Nr 145.poz. 1221 - z póź. zm.);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie złożonego oświadczenia i przedstawionego dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie złożonego oświadczenia i złożonego dokumentu - posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; - Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że wystąpią: 1. czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. opóźnienie przekazania nieruchomości, zdarzenia losowe). 2. przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych. - Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1. śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2. nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3. rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków - Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług. - Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: 1. realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 2. zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 506.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 522.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
- Rozbiórka budynku chlewni Dobrosułów
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zakładu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Usług, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.